  • 21. Data: 2005-05-18 07:56:21
    Temat: Re: Znikniecie pieniedzy z konta bankowego- co robic?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W poniedzialek. Po czym zablokowano kolejna kwote :-( To sie nazywa sprawny
    > bank...

    Kolejną - to znaczy jeszcze raz tą samą, z tej samej transakcji,
    czy to już był inny zakup i znów podwójna blokada środków?

  • 22. Data: 2005-05-18 08:45:16
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Czarek Gorzeński wrote:

    > A przypadkiem UOKiK nie zwojował czegoś w kwestii opłat za nieuznane
    > reklamacje?

    Owszem.

    http://www.uokik.gov.pl/index.php?id=rej_post&id_umo
    wy=45&lang=0

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 23. Data: 2005-05-18 12:26:00
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > Moja dziewczyna kupowala cos w sobote i placila za to karta visa elektron.
    > Dzisiaj sprawdzila stan konta i wyglada na to, ze z konta zniknela
    podwojna
    > wartosc zakupu. Kwota jest duza bo kilkaset zlotych. Co zrobic w tej
    > sytuacji? Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy? Bylem przy tym, karte
    > mielismy na widoku, PIN byl wpisany jeden raz. Na pokwitowaniu jest
    wlasciwa
    > kwota. Wszystko bylo w porzadku, jedynie czekalismy bardzo dlugo na
    > polaczenie, bo lacza byly zapchane. Co mamy zrobic w tej sytuacji? A konto

    Zloz reklamacje ja dostalem odpowiedz z Citi po dokladnie 1 roku o uznaniu
    :)
    Tyle ze tam zwrocili natychmiast kwote po reklamacji telefonicznej.
    2x ta sama suma w dwoch transakcjach.

  • 24. Data: 2005-05-18 12:55:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Thorn wrote:

    > W poniedzialek. Po czym zablokowano kolejna kwote :-( To sie nazywa sprawny
    > bank...

    I po reklamacji nie odblokowali kwoty? Dziwne...

    W takim razie awanturka i rozmowa z kierownikiem zmiany.

    [ciach]

    > Moze sie nie znam, ale pierwszy raz mnie cos takiego spotkalo. Wczesniej
    > nieraz lacza byly zapchane, ale nigdy nie obciazalo rachunku. W banku
    > zwalili wine na sklep (dokladniej na terminal), w sklepie na bank. Po prostu
    > super...

    Już badzio wyjaśnił, dlaczego tak się stało - i dlaczego bank prawdę mówi.

  • 25. Data: 2005-05-19 21:41:23
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>

    Thorn wrote:
    > W koncu pieniadze sa klienta a nie banku.

    fakt

    > Jakim prawem bank blokuje
    > srodki, ktore nie powinien blokowac?

    a blokuje??? eee chyba nie, z tego co mi wiadomo, i co pisales to sklep
    (jego terminal) trzy razy sei laczyl i to sklep blokuje, bank to tylko taka
    wieksza skarbonka

    > A jakby narazil klienta na
    > straty?

    okropne, truely...

    > A nerwy wlasciciela konta? Czas ktory trzeba poswiecic na
    > wyjasnienie sprawy? Tego nie mozna przeliczyc na pieniadze...

    j.w.

    > A jutro
    > trzeba placic rachunki. Czym?

    j.w.

    > Maszyny mozna kontrolowac.

    zgadaza sie, niech Dziewczyna idzie do sklepu i zada zeby sklep odblokowal,
    nabroil to niech naprawia, no i te rachunki....

    > Zakup byl
    > zrobiony w sobote, a juz mamy prawie srode.

    wszystko plynie jak powiedzial pan tarei:)

    > Ta osoba, ktora
    > kontroluje "maszyny" powinna juz dawno skorygowac ten blad. A nie, ze
    > codziennie dowiadujemy sie, ze ubywa pieniedzy z rachunku!

    naprawde, powiem to raz jeszcze bo jestem rowniez wielce wzburzony!!
    okropne co was spotkalo:) no jak tak mozna? hehe, a tak naprawde to jest to
    moze nie standardowa, ale bardzo czesto spotykana sytuacja, niech Twoja
    Dziewczyna skontaktuje sie z bankiem i dowie sei jak wyglada u nich
    mozliwosc wycofania blokady, jak nic sie nie da tam zdzialac to trudno, nic
    im nie zrobi i nie ma co biec od razu wyplakac sie na grupe, tylko niech
    idzie do sklepu z tym problemem, tak nawiasem mowiac to zupelnie nie
    rozumiem ze ludzie narzekaja na banki, sprawa jest moim zdaniem bardzo
    prosta, nie podoba sie, to zabierasz pieniadze i idziesz tam gdzie sie
    podoba. Proste? proste!

    > Thorn

    ze tak powiem,
    Wujek Dobra Rada:)