  • 71. Data: 2013-06-24 18:48:07
    Temat: Re: Zblizeniówka w ING, to się w pale nie mieści.
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-06-22 19:29, zgred pisze:
    > W dniu 2013-06-22 17:47, J.F. pisze:

    > Ja doszukuję się "drugiego dna". Co takiego jest w tym paypass, że tak
    > do tego prą?

    Sprawa jest prosta, wszystko zmierza do takiego paypasa wszczepionego
    pod skórę. Skoro teraz to ktoś może ukraść, to z wszczepionym już
    trudniej pójdzie, będzie reklamowany jako bardziej bezpieczny.
    A jak już będzie opcja wszczepiania pod skórę to tylko krok do totalnej
    kontroli ludzkości.
    Oczywiście wszystko dla naszego dobra.

  • 72. Data: 2013-06-25 16:47:34
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 18:48:07 UTC+2 użytkownik Bartolomeo napisał:
    > Skoro teraz to ktoś może ukraść, to z wszczepionym już
    > trudniej pójdzie, będzie reklamowany jako bardziej bezpieczny.

    Kurde...moze faktycznie - juz widze te oferty 'boisz sie ze ukradna? wszepimy pod
    skore gratis'

  • 73. Data: 2013-06-25 21:05:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > Kurde...moze faktycznie - juz widze te oferty 'boisz sie ze ukradna? wszepimy pod
    skore gratis'

    Lepiej działa jeśli to będzie "tylko 7 zł miesięcznie".
    --
    Krzysztof Hałasa