  • 1. Data: 2004-07-14 14:24:35
    Temat: 3-miesięczna lokata w EUR
    Od: "stynka" <s...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktoś mógłby polecić polski bank, w którym można założyć w miarę (jak na
    obecne warunki) korzystną 3-miesięczną lokatę w euro?

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    stynka

  • 2. Data: 2004-07-14 16:14:28
    Temat: Re: 3-miesięczna lokata w EUR
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    stynka <s...@g...pl> wrote:
    > Czy ktoś mógłby polecić polski bank, w którym można założyć w miarę
    > (jak na obecne warunki) korzystną 3-miesięczną lokatę w euro?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    > stynka

    Oj raczej trudno bedzie - chyba ze masz jakies duuuze kwoty.
    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/walutowe/?
    rodzaj=3&waluta=143
    chyba Invest Bank ma najlepsze

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-14 22:42:36
    Od: "stynka" <s...@g...pl>

    Bardzo dziękuję. Właśnie takiego zestawienia szukałam :-)

    Pozdrawiam,
    st.