  • 1. Data: 2002-01-25 10:10:53
    Temat: Zakupy na eBay
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Cześć,
    czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z zakupami na eBayu. Chodzi mi o
    regulowanie należności i opłaty z tym związane. Wiem, że można do tego użyć
    Visy, ale czy na przykład eKarty (mBanku) też?
    Czy jest coś na co należy zwrócić szczególną uwagę?
    Proszę o pomoc,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-25 10:21:18
    Temat: Re: Zakupy na eBay
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    użyć
    > Visy, ale czy na przykład eKarty (mBanku) też?

    Lepiej uzywac tradycyjnej wypuklej karty. Wszelkiego typu karty wirtualne
    lub elektroniczne z mozliwoscia dokonywania IO moga sie okazac czasami
    zawodne.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-01-25 10:26:19
    Od: s...@y...com (Sebak)

> [...]
    >
    > Lepiej uzywac tradycyjnej wypuklej karty. Wszelkiego typu
    > karty wirtualne lub elektroniczne z mozliwoscia dokonywania

    W tym sklepie oba rodzaje kart beda na pewno akceptowane dokladnie tak
    samo.

    Pozdrawiam,

    Sebak

  • 4. Data: 2002-01-25 11:22:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebak" <s...@y...com> napisał w wiadomości

    > W tym sklepie oba rodzaje kart beda na pewno akceptowane dokladnie tak
    > samo.

    Skoro tak mowisz :). Zastanawiam sie tylko skad ta pewnosc. AFAIR eBay nie
    narzuca koniecznosci korzystania z eBay Online Payments.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 5. Data: 2002-01-25 19:15:47
    Od: p...@i...acn.waw.pl (Pawel Cichosz)

    In article <a2rf9f$agn$1@news.tpi.pl>,
    "MK" <m...@i...pl> writes:
    > Skoro tak mowisz :). Zastanawiam sie tylko skad ta pewnosc. AFAIR eBay nie
    > narzuca koniecznosci korzystania z eBay Online Payments.

    Jesli mowa o eBay Payments (Billpoint), to dziala tam VE z Inteligo, ale nie
    dziala (w kazdym razie probowalem jakis miesiac temu dwukrotnie bez
    powodzenia) eKarta mBanku. Ta jednak dziala na szczescie w BidPay
    (www.bidpay.com) -- to taki system platnosci, w ktorym po obciazeniu karty
    nabywcy do sprzedawcy wysylaja poczta tzw. money order. Jest to znacznie
    czesciej akceptowane na eBayu niz Billpoint, ale niestety kosztuje ($5 dla
    kwot poniżej $100, potem bodajze $5 + 2.25%).

    Pawel