  • 1. Data: 2009-04-03 09:26:02
    Temat: Za chwile akcji zabraknie...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    :)

  • 2. Data: 2009-04-03 11:47:37
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie...
    Od: sorden <s...@w...pl>

    george wrote:

    > :)

    Albo chetnych na nie ;]

    --
    in

  • 3. Data: 2009-04-03 11:47:46
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Wygląda to póki co super optymistycznie. Wielkość obrotów na silnie
    wzrostowych sesjach wczoraj i dzisiaj wskazuje jednoznacznie na wchodzenie
    kapitału zagranicznego.
    Skoro mocno wchodzą po obecnych cenach to znaczy, że zrobią dystrybucję gdy
    indeksy będą jakieś 20% wyżej niż obecnie. Znowu wielu zostanie z akcjami na
    górce i będzie się dziwić dlaczego spada, skoro wydawało się, że wróciła hossa.

  • 4. Data: 2009-04-03 11:52:11
    Od: sorden <s...@w...pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > gdy indeksy będą jakieś 20% wyżej niż obecnie. Znowu wielu zostanie z
    > akcjami na górce i będzie się dziwić dlaczego spada, skoro wydawało się,

    Patrz na waluty. Wczorja weszli, dzisiaj juz nie wchodza.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-04-03 12:01:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > na
    > górce i będzie się dziwić dlaczego spada, skoro wydawało się, że wróciła

    czego jak czego ale agresji nie można im odmówić...

  • 6. Data: 2009-04-03 12:04:15
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    agresji ?

    powiedzmy sobie szczerze, dla nich to są tak naprawdę drobne,

    to tak jakby dla mnie zrobić gdzieś na drugim końcu świata inwestycje
    powiedzmy za 1000 zł,

    jak sie uda to zarobie na tym 500, jak się nie uda to nic wielkiego
    specjalnie nie ryzykuję

    a w dodatku raczej napewno się uda, bo zawsze sie udawało , naiwnych w końcu
    nie brakuje

    mnie to tylko dziwi wielki hurra optymizm - czy coś sie stało , coś
    przegapiłem ? kryzys może odwołali ?

  • 7. Data: 2009-04-03 12:08:20
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjną?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "george" <g...@v...pl> pisze:
    > :)

    "W Europie" *dziś* indeksy stoją.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdybym był zawodnikiem, to czy zbliżając się do mety miałbym zwolnić kroku,

  • 8. Data: 2009-04-03 12:10:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > końcu nie brakuje
    >
    > mnie to tylko dziwi wielki hurra optymizm - czy coś sie stało , coś

    no dla mnie ten ruch w góre wygląda agresywanie.. (nawet chwili wytchnienia
    intra). Pic polega na tym że i u mnie "optymizmu" brak wiec moze dlatego
    odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na spuście...

    george

  • 9. Data: 2009-04-03 12:11:34
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    Patrz na waluty. Wczoraj weszli, dzisiaj juz nie wchodza.
    -------------
    Na pewno nadal wchodzą fundusze zagraniczne. Zobacz jakie mamy gigantyczne
    obroty na GPW. Przed 14-tą jest już 1,4 mld zł.
    To jednoznacznie wskazuje na wchodzenie krótkoterminowego ew.
    średnioterminowego kapitału spekulacyjnego z zagranicy.

  • 10. Data: 2009-04-03 12:15:55
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

> [...]
    > moze dlatego odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na

    no więc właśnie, podejrzewam że tak z palcami na spustach wszyscy czekają

    co oznacza że tak samo jak gwałtowie rośnie, tak jeszcze gwałtowniej zaraz
    będzie spadać

    gra dla ludzi o mocnych nerwach i mocnych pęcherzach :-)
    strach do wc wyjść bo można być w międzyczasie w plecy ;-)