  • 1. Data: 2009-04-03 06:22:15
    Temat: Medved-Putin, kiedy sie nawzajem pozagryzaja?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dzis w nocy ogladalem nagranie wystapienia prezydenta Medvedeva przed forum
    LSE(London School of Economics). Musze przyznac, ze wystapienie bardzo
    udane. Medved na trikowe pytanie, jakie sa jego stosunki z Putinem,
    odpowiedzial
    bardzo cwanie: on jako glowa panstwa przyjmuje najwyzsza
    odpowiedzialnosc, szczegolnie
    za ministerstwa silowe .Putin, przyznaje sie ze kiedys dla szefa sam
    robil, byl w komandzie putinowskiej,
    ma inne obowiazki- bo wiecie, rozumicie- premier rosyjskiej federacji ma
    duzo pracy. No i ich stosunki
    wzajemne sa bardzo poprawne. I tyle.

    Ja sie osmielam nie zgodzic w tej sprawie: wsadz niedzwiedzia i wilka do
    jednego dolu i predzej czy
    pozniej, rzuca sie sobie nawzajem do gardla. Sukcesy Medveda na
    londynskim forum moga sie stac
    zarzewiem wlasnie takiej wojny bo wroci on do Moskwy mocno swoim
    sukcesem w Londynie rozzuchwalony.

    fatso

  • 2. Data: 2009-04-03 18:42:21
    Temat: Re: Medved-Putin, kiedy sie nawzajem pozagryzaja?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 03 Apr 2009 07:22:15 +0100
    fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > londynskim forum moga sie stac
    > zarzewiem wlasnie takiej wojny bo wroci on do Moskwy mocno swoim

    Tam jest chyba raczej wszystko dobrze poukładane i Pan M. wie jak ma
    swoją rolę grać, bo inaczej ... wiadomo ;)

    Xenocide