  • 1. Data: 2009-04-02 19:44:29
    Temat: Zlecenia warunkowe na futy
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Czy istnieje coś takiego jak zlecenia warunkowe na futy? Przykładowo:

    Dzisiaj kurs jest 1629.

    - jeśli kurs wzrośnie ponad 1700, to kupuj (pozycja L)
    - jeśli kurs wróci poniżej 1680, to sprzedaj (odwróć na S)
    - jeśli znowu wzrośnie powyżej 1690, to znowu odwróć na L.

    ALE:
    - jeśli kurs wpierws spadnie poniżej 1550, to sprzedaj (pozycja S)
    - jeśli wróci do 1600, to kup ( odwróć na L)
    - jeśli dojdzie do 1700, to zamknij pozycję (take profit z pozycji L)

    Zasadniczo chodzi mi o to, że chciałbym złożyć kilka zleceń (np. 4).
    Ale zlecenie nr 3 ma się wykonać tylko, jeśli wykonało się zlecenie nr
    1, a zlecenie nr 4 tylko, jeśli wykonało się zlecenie nr 2.

    Konto mam w BOSSA.

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-04-02 21:53:05
    Temat: Re: Zlecenia warunkowe na futy
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Obawiam sie, ze dostepne tylko wsrod alternatywnych dealerow, gdzie mozesz
    budowac dowolne strategie w jezykach typu MQL (np. XTBrokers). A same
    trasakcje na instumentach CFD.

    --
    Łączę pozdrowienia,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 3. Data: 2009-04-03 05:02:23
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Obawiam sie, ze dostepne tylko wsrod alternatywnych dealerow, gdzie mozesz
    > budowac dowolne strategie w jezykach typu MQL (np. XTBrokers). A same
    > trasakcje na instumentach CFD.

    Znajomosc MQL jest nie potrzebna. W programach Meta Trader, Option Trader i
    Sidoma Trader (X-Trade Brokers) mozna dawac zlecenia oczekujace. Potrzebny
    jest tylko odpowiednio duzy depozyt

    Leszek

  • 4. Data: 2009-04-03 05:20:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Znajomosc MQL jest nie potrzebna. W programach Meta Trader, Option Trader
    > i Sidoma Trader (X-Trade Brokers) mozna dawac zlecenia oczekujace.
    > Potrzebny jest tylko odpowiednio duzy depozyt

    Chodziło o zlecenie zalezne od algorytmu - anulowane i wstawiane w
    zalezności od rozgałęzień.
    Tego depo nie załatwia, ani oczekujące.

  • 5. Data: 2009-04-03 05:33:02
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Chodziło o zlecenie zalezne od algorytmu - anulowane i wstawiane w
    > zalezno?ci od rozgałęzień.
    > Tego depo nie załatwia, ani oczekuj?ce.

    Dokladnie. Zlecenia oczekujace, to mozna w kazdym DM postawic.
    RK

  • 6. Data: 2009-04-03 06:49:54
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Chodziło o zlecenie zalezne od algorytmu - anulowane i wstawiane w
    > zalezności od rozgałęzień.
    > Tego depo nie załatwia, ani oczekujące.

    Na platformach internetowych, w których można składać zlecenia za pomocą
    klawiatury można zautomatyzować proces składania i analuwania zleceń np za
    pomocą Excela i funkcji VBA Sendkeys. Jeżeli nie jest możliwe przechodzenie
    przez wszystkie pola za pomocą klawiszy można dodatkowo posłużyć się
    programem AutoHotkey przekazującym kursor myszy w odpowiednie pole.

    Pozdrawiam
    DeJotTe

  • 7. Data: 2009-04-06 19:03:56
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Fri, 3 Apr 2009 08:49:54 +0200, "DeJotTe" <d...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >przez wszystkie pola za pomocą klawiszy można dodatkowo posłużyć się
    >programem AutoHotkey przekazującym kursor myszy w odpowiednie pole.

    Dziękuję Wam za odpowiedzi.

    Zapytam jeszcze: a używa się tego, czy tak sobie tylko coś wymyśliłem
    i jednak jak się chce tak grać, to się śledzi indeksy na bieżąco?

    --
    z/svc