  • 1. Data: 2009-03-24 16:44:46
    Temat: Wygraj 100 PLN!!!
    Od: k...@g...com

    DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    min. i 100 zł jest w kieszeni.
    Testowałem:-) Działa!!!

    http://grajo100.pl/?t=25179125

  • 2. Data: 2009-03-24 17:27:46
    Temat: Re: Wygraj 100 PLN!!!
    Od: pwz <p...@j...pl>

    k...@g...com pisze:
    > DORÓB SOBIE!!! Na tej stronie płaca za wygraną 100 zł. Prosta gra, 5
    > min. i 100 zł jest w kieszeni.
    > Testowałem:-) Działa!!!

    Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się w przeglądarce chciało
    zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((
    pwz

  • 3. Data: 2009-03-24 17:36:22
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    pwz <p...@j...pl> had the courage to write:
    > Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się w przeglądarce chciało
    > zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((
    > pwz

    To spamer. Ale nic strona nie instaluje (może poza flashem), sprawdziłem
    kod.

    k.

  • 4. Data: 2009-03-24 19:25:29
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Nie działa! To jakiś naciągacz! I coś mi się w przeglądarce chciało
    > zainstalować kiedy wszedłem na stronę... :-(((
    > pwz

    Naprawdę wszedłeś na tą stronę?

  • 5. Data: 2009-03-24 19:26:36
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Dnia 24-03-2009 o 18:36:22 kashmiri <x...@g...com> napisał(a):

    > pwz <p...@j...pl> had the courage to write:
    >
    > To spamer. Ale nic strona nie instaluje (może poza flashem), sprawdziłem
    > kod.

    Na drugi raz może pomyśl troszkę, zanim znów dasz upust nieprzepartej
    chęci pochwalenia się swą wiedzą. Kolega 'pwz' zafundował spamerowi
    solidny kawałek czarnego PR'u, a Ty koniecznie musiałeś to popsuc.. :>

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2009-03-24 19:52:03
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Michal Zapalowski <g...@g...de> had the courage to write:
    > Na drugi raz może pomyśl troszkę, zanim znów dasz upust nieprzepartej
    > chęci pochwalenia się swą wiedzą. Kolega 'pwz' zafundował spamerowi
    > solidny kawałek czarnego PR'u, a Ty koniecznie musiałeś to popsuc.. :>

    No chciałem sprawdzić, co to za robala k...@g...com funduje
    odwiedzającym, i ewentualnie przestrzec innych. Przecież nie przypuszczasz,
    żeby @konsul... szukał frajera na naszej grupie?

    k.

  • 7. Data: 2009-03-25 09:09:05

    On 24 Mar, 20:26, "Michal Zapalowski" <g...@g...de> wrote:

    > Na drugi raz może pomyśl troszkę, zanim znów dasz upust nieprzepartej
    > chęci pochwalenia się swą wiedzą.  Kolega 'pwz' zafundował spamerowi
    > solidny kawałek czarnego PR'u, a Ty koniecznie musiałeś to popsuc..   :>

    Moze instaluje tylko przegladajacym spod IE?