  • 1. Data: 2013-12-04 19:00:39
    Temat: Wubek w Twoim TV
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Takie info mi dzisiaj wyskoczyło po zalogowaniu:

    ---
    (...)

    2. BZWBK24 tv:

    można sprawdzać saldo swojego rachunku, kursy walut oraz informacje o
    kartach debetowych i kredytowych na ekranie telewizora. Usługa
    dostępna jest na wybrane telewizory marki Samsung z funkcją Smart TV
    po uprzednim pobraniu aplikacji BZWBK24tv. Aplikację można pobrać
    wyłącznie w sklepie z aplikacjami na Samsung Smart TV.
    (...)
    ---

    Jaki to ma głębszy sens i komu to potrzebne, to pojęcia nie mam, no ale
    jakby ktoś się pytał to jest.
    Należy tutaj wspomnieć o problemach z bezpieczeństwem smartTV o jakich od
    czasu do czasu można poczytać tu i ówdzie aczkolwiek na razie nikt się
    jeszcze za to na poważnie nie zabrał, bo chyba sensu większego nie było.
    Jak widać niektóre banki, starają się jak mogą, aby tego sensu jednak
    trochę było he he :)

    Xenocide

  • 2. Data: 2013-12-04 19:18:06
    Temat: Re: Wubek w Twoim TV
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 19:00, xbartx pisze:

> [...]
    > po uprzednim pobraniu aplikacji BZWBK24tv. Aplikację można pobrać
    > wyłącznie w sklepie z aplikacjami na Samsung Smart TV.

    Czyli (zgaduję:) na taki "odwrócony tablet" :) Telewizor ma wbudowany
    procesor z Andkiem. Można mieć to samo kupując Android TV Box, czy
    jak-się-to-tam nazywa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-12-04 19:29:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Dec 2013 19:18:06 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Czyli (zgaduję:) na taki "odwrócony tablet" :) Telewizor ma wbudowany
    > procesor z Andkiem. Można mieć to samo kupując Android TV Box, czy
    > jak-się-to-tam nazywa.

    SmartTV to całkiem osobna kategoria. Główni gracze jak Samsung, LG,
    Panasonic, Philips mają swoje implementację. Fakt, że mały donglem z
    Droidem/Linuxem można bardzo szybko zrobić smart ze zwykłego TV. Jednak w
    świetle takich wiadomości:

    <http://niebezpiecznik.pl/post/masz-telewizor-lg-pod
    piety-do-internetu-
    moze-cie-szpiegowac/>

    to jakoś tak średnio ten bank w telewizorze mi pasuje ;) Fakt, że wubek
    jest na razie tylko na Samsungu (bo to lider smartTV), no ale nie wiadomo
    czy nie pójdą za ciosem.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-12-04 20:09:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości

    >Czyli (zgaduję:) na taki "odwrócony tablet" :) Telewizor ma wbudowany
    >procesor z Andkiem. Można mieć to samo kupując Android TV Box, czy
    >jak-się-to-tam nazywa.

    Ale trzeba kupic. A telewizor maja wszyscy. I coraz wiecej bedzie
    "smart".

    J.

  • 5. Data: 2013-12-04 20:17:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 529f7df8$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Ale trzeba kupic. A telewizor maja wszyscy.
    > I coraz wiecej bedzie "smart".

    Ja mam tylko tuner USB. Gdyby nie perturbacje
    z Monsterem -- zapewne też bym już miał
    telewizor z dużym ekranem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'