  • 1. Data: 2002-03-23 10:14:38
    Temat: Wszystkie drogi prowadza do Inteligo
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Szczegoly na:
    http://onettv.onet.pl/2899,1,1079532,ostatnio.html

    Najwieksze wrazenie zrobilo na mnie to, ze w opisie ani razu nie uzyto slowa
    Inteligo!
    Klikajac jednak na linki latwo sie przekonac, ze mowiac banki internetowe,
    mamy na mysli Inteligo ;)
    Komentarze do streszczenia, sa oczywiscie w wiekszosci autorstwa posiadaczy
    kont w mBanku ;)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 2. Data: 2002-03-23 12:06:21
    Temat: Re: Wszystkie drogi prowadza do Inteligo
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > Najwieksze wrazenie zrobilo na mnie to, ze w opisie ani razu nie uzyto
    slowa
    > Inteligo!

    A pod spodem baner: Sposorem audycji jest... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 3. Data: 2002-03-23 13:35:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    bwwald wrote:

    > Szczegoly na:
    > http://onettv.onet.pl/2899,1,1079532,ostatnio.html

    "Bank bez marmurowych schodów
    Program z środa 23.03.2002 temat: Inspiracje"

    czyzby sugerowali ze dzis jest sroda ? ;)))