  • Data: 2004-10-22 15:28:01
    Temat: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2004 13:18:41 +0200, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    >Po pierwsze: chyba raczej nie piszę w formie "męskiej", więc jak ktoś
    >czyta, to na co odpowiada, to nie powinien mieć problemów z
    >rozróżnieniem płci autora/autorki

    W wielu krotkich postach nie wystepuje odmiana, ktora pozwolilaby na takie
    rozroznienie. Kazdy newbies (szczegolnie taki, ktory wiecej pisze niz czyta
    ;)) na samym poczatku bedzie sie wiec mylil i sluchanie "zartow" na ten temat
    w kazdym wiekszym watku staje sie co najmniej nudne, no bo ile mozna...?

    >Po drugie: imię Glenn jest zarówno męskie jak i żeńskie (przykłady:
    >Glenn Gould (mężczyzna) oraz Glenn Close (kobieta) )

    Ale i tak nie wiem dlaczego akurat Glenn.
    Dlaczego np. nie Sasza - tez imie zarowno meskie, jak i zenskie, ale
    przynajmniej w Polsce kojarzyloby sie bardziej z kobieta. :P

    >Po trzecie: nie ukrywam swojego imienia, a dowodem niech będzie choćby
    >to, że można je spokojnie znaleźć w necie

    Slowo ukrywam bylo w cudzyslowiu i znaczylo, ze nie uzywasz imienia codziennie
    w postach.

    >Po czwarte: używanie dowolnie wybranego nicku jest chyba powszechnym
    >zwyczajem, nieprawdaż?

    Ale wskaz mi druga kobiete na p.b.b. poslugujaca sie mesko brzmiacym nickiem.
    Nie ma znaczenia, ze to imie zarowno meskie jak i zenskie, bo tak sie sklada,
    ze w Polsce zenskie imiona koncza sie na "a", wiec naturalnym jest, ze ludzie
    sie myla w Twoim przypadku.

    >Po piąte: to jest kompletny OFF i jak miałeś jakiekolwiek uwagi na temat
    >niezwiązany z grupą, trzeba było pisać na priv, skoro tak Cię intrygują
    >nicki oraz płeć współdyskutantów.

    Mialem juz dosc tych uwag o Twojej plci w co drugim watku, wiec postanowilem
    rozwinac temat w nadziei, ze jak sie rozwinie to juz wszyscy zaspokoja swoja
    ciekawosc i przez jakis czas temat nie bedzie powracal. ;) A nawet jak bedzie,
    to sie wowczas da link do niniejszych postow i final. Tak wiec ta dyskusja
    musi odbyc sie na grupie, a nie na priv. :P A najlepiej to zrob jakis FAQ o
    sobie. :) W ogole moznaby gdzies zrobic FAQ odnosnie udzielajacych sie na
    p.b.b. osob - takie wizytowki. A zeby nie bylo klotni, kto ma sie w FAQu
    znalezc, a kto nie, to chyba najlepiej, zeby moglby sie do tego FAQu wpisywac
    kazdy kto choc raz sie na p.b.b. odezwal. Tyle ze wowczas jakis dobry system
    sortowania i wyszukiwania bedzie musial istniec, zeby w nadmiarze wizytowek
    latwo mozna bylo znalezc poszukiwana osobe. Moznaby tam tez prezentowac
    statystyki ile postow dana osoba wyslala na newsy na grupe p.b.b w calosci, w
    danym tygodniu, w danym miesiacu, a nawet w danym dniu.
    Czy jest chetny/a do zrobienia takiej wizytowkowej bazy danych uczestnikow
    dyskusji na p.b.b.?

    >Proponuję EOT, bo co to ma wspólnego z
    > bankami, to doprawdy nie wiem :-(

    Ma z p.b.b., bo jako jedna z czesciej udzielajacych sie osob na p.b.b o
    specyficznym nicku (jak dla Polki) jestes pod lupa, a osobowosci p.b.b powinny
    byc dyskutowane na p.b.b., a nie gdzie indziej :P