  • Data: 2004-10-22 17:18:54
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: Glenn <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andy_k wrote:

    > ok. Tylko nie ma sie co az tak mocno dąsać, ze ludzie maja "bielma na oczach"
    > i nie zauwazaja, zes kobieta. Chcesz, zeby zauwazali od razu, to zmien nick na
    > bardziej typowo damski, albo rozszerz obecnie istniejacy.

    A możesz mi nie imputować jakichś głupot? Nie mam zwyczaju się "dąsac" -
    najwyżej jak ktoś po wymienieniu kilkunastu postow nie zauważa form
    żeńskich, to dodaję stosowne zdanie - naprawdę nie wiem coś się tak
    uczepił :-(

    > Poza tym glowna trescia poprzedniego postu (o czym informowal tytul) byla
    > propozycja utworzenia strony z wizytowkami grupowiczow, wiec w tym wzgledzie
    > nie powinno byc EOT.

    Głupi pomysł IMHO - kto to będzie robił? Aktualizował? I wreszcie
    zmuszał nowicjuszy do studiowania podobnych "ciekawych" informacji? To
    nie klub towarzyski, tylko usenet - dziś jesteś jutro Cię nie ma. Jak z
    kimś innym chcesz sobie dalej jałowe posty wymieniać to ok - ja pasuję,
    bo to nudne.