  • Data: 2004-10-22 16:02:11
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: Glenn <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andy_k wrote:

    > W wielu krotkich postach nie wystepuje odmiana, ktora pozwolilaby na takie
    > rozroznienie.

    Zazwyczaj pomylki nie były w krótkich postach i jak najbardziej
    występowały w nich formy żeńskie - czy ja odpowiadam za to, że ktoś ma
    bielmo na oku :-) ?

    > Ale i tak nie wiem dlaczego akurat Glenn.
    > Dlaczego np. nie Sasza - tez imie zarowno meskie, jak i zenskie, ale
    > przynajmniej w Polsce kojarzyloby sie bardziej z kobieta. :P

    Glenn, bo jestem "fanką" Glenna Goulda - bylo już o tym-jak takiś
    ciekawy, to trzeba bylo zajrzeć do archiwum zamiast wszczynac
    niepotrzebne dyskusje kompletnie OT, a poza tym ja się Ciebie nie pytam
    dlaczego piszesz o sobie Andy i do tego "K" zamiast pisać Andrzejek
    oraz pełne nazwisko :P

    > Slowo ukrywam bylo w cudzyslowiu i znaczylo, ze nie uzywasz imienia codziennie
    > w postach.

    > Ale wskaz mi druga kobiete na p.b.b. poslugujaca sie mesko brzmiacym nickiem.
    > Nie ma znaczenia, ze to imie zarowno meskie jak i zenskie, bo tak sie sklada,
    > ze w Polsce zenskie imiona koncza sie na "a", wiec naturalnym jest, ze ludzie
    > sie myla w Twoim przypadku.

    Tobie się chyba naprawdę nudzi - każdy sobie wybiera nicka jaki mu
    odpowiada, a grupa jest bankowa, a nie psychoanalityczna :-)

    > Ma z p.b.b., bo jako jedna z czesciej udzielajacych sie osob na p.b.b o
    > specyficznym nicku (jak dla Polki) jestes pod lupa, a osobowosci p.b.b powinny
    > byc dyskutowane na p.b.b., a nie gdzie indziej :P

    Dobrze, to teraz ja Cię "zanalizuję" w równy Twojemu "finezyjny" sposób:
    jako "andy_k" zapewne wstydzisz się swojego nazwiska (vide: "k") oraz
    polskiej wersji swojego imienia (a to takie ladne imię: Andrzej). Do
    tego zapewne wykazujesz cechy Piotrusia Pana (zdrobnienie imienia). I
    jak? Zgadza się :-) ? Proponuję zakończyć tę dyskusję, bo ona nic nie
    wnosi, a ja nicku zmieniać nie zamierzam . Teraz to już naprawdę EOT.