  • 11. Data: 2006-02-15 16:32:29
    Temat: Re: Wiwat Polbank/Eurobank !!!
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    hiena <h...@o...pl> napisał(a):

    > TO CZEMU ZAWRACASZ NAM DUPĘ, ZAMIAST SAMEMU ZŁOŻYĆ TAM ZAŻALENIE ????

    [Nie krzycz, proszę. Słuch mam dobry]

    A na co? Na kogo to zażalenie?
    Kodowanie ustawili poprawne.
    Deklarację kodowania też.

    > To Twój problem, że korzystasz z www , a nie z normalnego programu do grup
    > dyskusyjnych.

    Żaden problem. A rozrywka dodana gratis.

    > I jeszcze się obrażasz, gdy Ci ktoś SŁUSZNIE zwraca uwagę.
    > Normalny lamer kuli uszy, ale niektórzy ryj muszą otworzyć:-(

    Ależ Wodzu, co Wódz?
    Ja się na informatyków nie obrażam, ja się z ich naśmiewam.

    P.S.
    [teatralnym szeptem]
    I dokarmiam, dokarmiam...

  • 12. Data: 2006-02-15 16:33:44
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    miko <m...@n...wp.pl> napisał(a):

    > Zglosiles? Bo inni uzywaja poprawnych przegladarek

    Ojej! Używam niepoprawnej Opery.

    [Dokarmiam dalej]

    Pojawił się nieśmiertelny temat przeglądarek. To znak, że drugie danie podano
    do stołu.

  • 13. Data: 2006-02-15 16:39:32
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-15 17:32, kiedy PB zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > P.S.
    > [teatralnym szeptem]
    > I dokarmiam, dokarmiam...

    Biorąc pod uwagę znane powiedzenie, to dokarmiasz sam siebie.
    Nie ma się czym chwalić
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 14. Data: 2006-02-15 16:43:55
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę znane powiedzenie, to dokarmiasz sam siebie.
    > Nie ma się czym chwalić

    Czyżbyś chciał wnieść merytoryczny głos do dyskusji i wyjaśnić, jaki to
    problem jest z poniższym ustawieniem?

  • 15. Data: 2006-02-15 16:59:47
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-15 17:43, kiedy PB zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:
    > Czyżbyś chciał wnieść merytoryczny głos do dyskusji i wyjaśnić, jaki to
    > problem jest z poniższym ustawieniem?

    NTG, a poza tym zamierzam trzymać się zalecenia z własnej stopki.

  • 16. Data: 2006-02-15 17:04:16
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    > Nie ma się czym chwalić

    Zachęciłeś mnie. ;-)

    Żeby nie psuć za szybko (zawsze interesującej) zabawy w kodowanie, dodaję
    zrzuty ekranowe.

    Pierwszy, to moja oryginalna wiadomość. Greckie litery wyglądają normalnie.
    http://img236.imageshack.us/my.php?image=10sp1.gif

    Drugi, to rzekomo poprawiona wersja tego, co spierniczyła Agora wraz z Operą.
    http://img236.imageshack.us/my.php?image=22gm.gif

    Firefox jest równie niepoprawny jak Opera.
    http://img236.imageshack.us/my.php?image=34md.gif

    Odpaliłem nawet Internet Explorer.
    http://img236.imageshack.us/my.php?image=42pf.gif

  • 17. Data: 2006-02-15 17:09:35
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    yayco <y...@n...pl> napisał(a):

    > NTG

    Czuję się powalony siłą argumentów.

    > a poza tym zamierzam trzymać się zalecenia z własnej stopki.

    Wrodzona grzeczność mówi mi, by wrotek nie komentować.

  • 18. Data: 2006-02-15 17:15:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PB napisał(a):

> [...]
    > zrzuty ekranowe.
    >
    > Pierwszy, to moja oryginalna wiadomość. Greckie litery wyglądają normalnie.

    Zaiste, greczyzna mieści się w tym zakresie znaków :-P

    > Drugi, to rzekomo poprawiona wersja tego, co spierniczyła Agora wraz z Operą.
    > http://img236.imageshack.us/my.php?image=22gm.gif

    Widac poprawnie na mozilli, thunderbirdzie i OE

    > Firefox jest równie niepoprawny jak Opera.
    > http://img236.imageshack.us/my.php?image=34md.gif

    Jakoś nie widać ekranu firefoksa

    > Odpaliłem nawet Internet Explorer.
    > http://img236.imageshack.us/my.php?image=42pf.gif

    U mnie IE nie służy do pisania tekstów, maili czy postów, ale ... jak to
    bylo z tymi truskawkami?

    M.

  • 19. Data: 2006-02-15 17:19:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    PB napisał(a):

    > Czyżbyś chciał wnieść merytoryczny głos do dyskusji i wyjaśnić, jaki to
    > problem jest z poniższym ustawieniem?

    Taki
    http://www.columbia.edu/kermit/latin2.html

    dla zakończenia dyskusji OT, porównaj go z tym

    http://www.columbia.edu/kermit/utf8-t1.html

    M.

  • 20. Data: 2006-02-15 17:20:52
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    PB napisał(a):
    > Czyżbyś chciał wnieść merytoryczny głos do dyskusji i wyjaśnić, jaki to
    > problem jest z poniższym ustawieniem?

    Nie ma żadnego problemu dopóty, dopóki używasz znaków z zestawu, jaki
    zadeklarowałeś w nagłówku.
    Ty natomiast użyłeś znaków z greckiej strony kodowej czyli ISO-8859-7.
    Jeżeli chcesz takich znaków użyć w polskim usenecie, powinieneś użyć
    unikodu czyli UTF-8 tak, jak to zrobił Maciej Bebenek. Zauważ, że w jego
    poście są zarówno literki polskie jak i greckie i wszystko się ładnie
    wyświetla. Można też Jego post śmiało cytować, ale używając właściwego
    kodowania, a nie tak, jak ty to zrobiłeś, przekodowując na zestaw
    znaków, który greckiego nie obsługuje.

    Prościej już tego nie potrafię napisać. Mam nadzieję, że nawet dla
    nieinformatyka jest to rzecz możliwa do zrozumienia.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl