  • 1. Data: 2009-02-18 13:39:33
    Temat: Wiara w wykresy
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    U wielu graczy pojawia sie z czasem fascynacja wykresami i wiara w magiczne
    oddzialywanie wykresow, fal Elliota i wszelkich analiz robionych na
    podstawie wykresu.
    Sam znalem czlowieka ktory posiadal dzisiatki tysiecy wykresow TOTOLOTKA.
    Pokazywal mi je z duma i wskazywal na cykle pojawiania sie 12-tek, 44-ek,
    pewnych wybranych par, trojek, czworek itd.
    Mowienie do niego, ze kazde kolejne ciagnienie jest zdarzeniem NIEZALEZNYM
    dawalo taki efekt jak rzucanie grochem o sciane. On tak bardzo wierzyl w
    cykle, ze prawdy wynikajace z rachunku prawdopodobienstwa jakby wogole do
    niego nie docieraly a nawet go nie obowiazywaly.
    Jest rzecza oczywista ze jakies cykle wystepowac musza, ale z istnienia
    cykli nie wynika nigdy koniecznosc ponownego wystapienia. Te cykle to
    jedynie skutki zupelnie przypdkowych i niezaleznych zdarzen, ktore ukladaja
    sie w jakies tam szczyty i doliny.
    Nabozne przypatrywanie sie wykresom i proba wywrozenia z nich przyszlosci to
    choroba, ktorej ulega wielu graczy. To uzaleznienie, z ktorego trudno sie
    wyleczyc. Trzeba byc tego swiadomym.

    Pester

  • 2. Data: 2009-02-18 13:46:20
    Temat: Re: Wiara w wykresy
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Tu nie chodzi o wiarę, ale o to, by zarabiać. Jeśli ktoś zarabia na
    podstawie tego czy świeci słońce czy pada deszcz to też dobrze. Co za
    różnica jakich technik się używa!?
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-02-18 13:48:43
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    A czego Ty używasz do podejmowania decyzji?
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-02-18 13:50:25
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >A czego Ty używasz do podejmowania decyzji?
    > Dombrek

    Pester nie gra na giełdzie, nie musi sie o nic opierać... taki teoretyk
    gawędziasz...
    Co nie znaczy ze mam jakies uwagi do toku myslenia. To poprostu inny
    widzenia.

    george

  • 5. Data: 2009-02-18 13:50:32
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Pester pisze:
> [...]
    > Pokazywal mi je z duma i wskazywal na cykle pojawiania sie 12-tek, 44-ek,
    > pewnych wybranych par, trojek, czworek itd.

    Jeden drobiazg: w totolotka banda obstawiających numerki według schematu
    nigdy nie ma wpływu na rezultat losowania chociażby nie wiadomo ilu ich
    było ilu obstawiło ten sam wynik.

    Natomiast na giełdzie jeśli cała grupa ludzi z odpowiednią ilością
    gotówki wierzy w różne wykresiki to siłą rzeczy pchają to wszystko razem
    w jedną stronę. Inna sprawa, że nie należy wierzyć w zbyt wyimaginowane
    zależności...

  • 6. Data: 2009-02-18 13:55:29
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > Tu nie chodzi o wiarę, ale o to, by zarabiać. Jeśli ktoś zarabia na
    > podstawie tego czy świeci słońce czy pada deszcz to też dobrze. Co za
    > różnica jakich technik się używa!?

    Z tym sie zgadzam. Rownie dobry sposob to poprosic malpe zeby wylosowala.

    Pester

  • 7. Data: 2009-02-18 13:56:07
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    >A czego Ty używasz do podejmowania decyzji?
    > Dombrek
    Z cala pewnoscia nie wykresu.

    Pester

  • 8. Data: 2009-02-18 13:58:26
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "iktorn"

    > Natomiast na giełdzie jeśli cała grupa ludzi z odpowiednią ilością gotówki
    > wierzy w różne wykresiki to siłą rzeczy pchają to wszystko razem w jedną
    > stronę.

    Potem przychodzi jeden nadziany gosc, ktory nie ma ochoty ani czasu babrac
    sie w wykresach i kupuje lub sprzedaje DUZO i wywwraca do gory nogami
    wszelkie prognozy.

    Pester

  • 9. Data: 2009-02-18 14:02:35
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Pester pisze:

    > Potem przychodzi jeden nadziany gosc, ktory nie ma ochoty ani czasu babrac
    > sie w wykresach i kupuje lub sprzedaje DUZO i wywwraca do gory nogami
    > wszelkie prognozy.

    Co nadal nie zmienia faktu, że wówczas ogromna grupa ludzi dojdzie do
    tego samego wniosku na podstawie magii wykresów (kursu/wolumenu) i
    zawsze dobrze wiedzieć co też ta grupa sobie pomyśli.

  • 10. Data: 2009-02-18 16:40:36
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    jak by to delikatnie powiedziec.. gowno wiesz Pester. siedzisz na tej grupie
    dlugie miesiace niby sie interesujesz gielda a postepow zero.

    moze idz filozofowac na inny temat ?