  • 11. Data: 2003-11-03 16:46:50
    Temat: Re: Weryfikacja wniosku o konto
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl>

    "news.tpi.pl" <s...@w...pl> wrote:

    > Nie dawno okazało się że mam konto w mbanku którego nigdy nie
    > zakładałem. Wygląda na to że ktoś skorzystał z tego dowodu.

    Tak z ciekawości: jak się o tym dowiedziałeś/aś??

    NP: Darkthrone - "Under a funeral moon"

    --
    Misery - a necessary evil
    Sympathy - a tool for tools

  • 12. Data: 2003-11-05 06:39:02
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik news.tpi.pl pisze:

    > Nie dawno okazało się że mam konto w mbanku którego nigdy nie
    > zakładałem.
    Zgłosiłeś ten fakt na policję?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 13. Data: 2003-11-05 06:39:11
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wiedźma pisze:

    > Tak z ciekawości: jak się o tym dowiedziałeś/aś??

    Mógł dostać wezwanie do zapłaty - które bank wysłał nie na adres do
    korespondencji, lecz na adres z dowodu.
    Mógł dostać przypadkiem wyciąg. Mógł ktoś z pracowników banku
    zadzwonić na domowy, niezastrzeżony nr tel. News.tpi.pl mógł złożyć
    wniosek o otwarcie konta, czujność pracownika wzbudziła dziwna nazwa
    Klienta i okazało się, że ten pesel już wiosek składał, itp.

    :-)
    --
    '''..\
    < _| (

  • 14. Data: 2003-11-05 06:39:39
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik news.tpi.pl pisze:

    > Poza tym żeby otworzyć konto w banku trzeba znać nazwisko panieńskie matki
    > właściciela dowodu?
    Nic o tym nie wiem. IMHO podając nazwisko panieńskie matki wyssane
    z palca można założyc konto.
    Dowód:
    Podałem kiedyś zamiast nazwiska panieńskiego matki jej imię i bank
    (przyjmując, że Lukas Bank to bank) to łyknął.
    --
    '''..\
    < _| (

  • 15. Data: 2003-11-05 06:40:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Jurek pisze:

    > I dlatego w banku o nie pytaja. Na dodatek mozesz w kazdym banku podac
    > inne - jako zabezpieczenie. Nawet Twoja Szanowna Mama do konta sie nie
    > dostanie. Tylko potem pamietaj, ktora mama w ktorym banku.
    Lol!
    (w umowie o ror może być taki mały paragraf, np "Prawdziwość
    powyższych danych potwierdzam własnoręcznym podpisem, pod rygorem
    odpowiedzialności karnej z art. 297".)
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 16. Data: 2003-11-05 06:40:36
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik news.tpi.pl pisze:

    > 2 Bez Prawidłowego Nazwiska panieńskiego mojej matki
    > bank nie powinien zezwolić na otwarcie konta
    Bzdury prawisz.

    > Chyba te dane Można sprawdzić?
    Można.
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 17. Data: 2003-11-05 10:49:53
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:

> [...]
    > wniosek o otwarcie konta, czujność pracownika wzbudziła dziwna nazwa
    > Klienta i okazało się, że ten pesel już wiosek składał, itp.

    Najwięcej by chyba rozjaśnił sam news.tpi.pl... :)
    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see

  • 18. Data: 2003-11-05 11:27:28
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki

    > Najwięcej by chyba rozjaśnił sam news.tpi.pl... :)

    No dobra, robimy zakłady?
    Na co stawiasz?
    ;-)

  • 19. Data: 2003-11-05 11:57:43