  • 1. Data: 2004-04-15 09:48:01
    Temat: WIBOR szaleje :(
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    Jakieś 0,3 % w ciągu tygodnia do góry :((((
    http://www.reuters.com.pl/notowania/rp_wibor.html

  • 2. Data: 2004-04-15 11:22:31
    Temat: Re: WIBOR szaleje :(
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Marcin Ozdzinski", używający adresu <mozdzins__@__.simplusnet.pl>
    napisał:
    > Jakieś 0,3 % w ciągu tygodnia do góry :((((
    > http://www.reuters.com.pl/notowania/rp_wibor.html

    Kiedy bralem kredyt mieszkaniowy w PKO BP czulem, ze ichni wskaznik WIBOR
    S-3M to spsob na lekkie kantowanie klienta (zeby nie mogl za bardzo
    korzystac z dobrodziejstwa spadajacego WIBOR 3M). Ale widze, ze teraz klient
    (czyt. ja) tez moze skorzystac na tej maszynce. WIBOR S-3M za poprzedni
    kwartal policzony, a mam nadzieje, ze do nastepnego liczenia (okres od
    25maja do 24czerwca) juz sie troche uspokoi.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia