  • 1. Data: 2004-11-09 17:27:47
    Temat: W tegoroczne wakacje obcokrajowcy wydali w Polsce przy pomocy kart Visa o ponad 43% więcej niż przed rokiem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Według danych Visa Europe goście zagraniczni posługujący się swoimi kartami
    Visa w Polsce dokonali w okresie czerwiec - sierpień 2004 r. 1,7 mln
    transakcji na łączną kwotę równą
    w przeliczeniu 184,3 mln dolarów.

    Wartość transakcji dokonanych w Polsce przy pomocy kart Visa w ostatnie
    wakacje zwiększyła się o ponad 43%. Również Polacy częściej używali kart
    Visa za granicą, przy czym łączna kwota transakcji osiągnęła 125,2 mln
    dolarów. Posługując się kartami Visa zagraniczni goście zostawili w
    ostatnie wakacje Polsce o 59 mln dolarów więcej, niż w tym samym czasie
    Polacy za granicą. W ubiegłe wakacje ta różnica wyniosła niespełna 21 mln
    dolarów.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,7325

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-09 23:56:56
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:cmqumo$jka$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ostatnie wakacje Polsce o 59 mln dolarów więcej, niż w tym samym czasie
    > Polacy za granicą. W ubiegłe wakacje ta różnica wyniosła niespełna 21 mln

    Szkoda, że nie podano o ile zwiększyła się ilość punktów akceptujących
    karty.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-11-10 00:46:20
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 10 Nov 2004 00:56:56 +0100, Tomasz Waszczyński <w...@w...org>
    wrote:

    >Szkoda, że nie podano o ile zwiększyła się ilość punktów akceptujących
    >karty.

    A ja jestem ciekaw jak taka statystyka by wygladala dla kart Europaya, dla
    porownania.