  • 1. Data: 2004-11-09 17:30:52
    Temat: eMAX plus - 5,3% a vista - juz oficjalnie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    19 listopada br. mBank wprowadzi nowy rachunek oszczędnościowy a vista -
    eMAX plus - bardzo atrakcyjny sposób oszczędzania bez ograniczeń.
    Klienci mBanku będą mogli skorzystać z bardzo wysokiego oprocentowania
    środków a vista - 5,3%, niezależnie od zdeponowanej kwoty.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7319

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-09 18:01:14
    Temat: Re: eMAX plus - 5,3% a vista - juz oficjalnie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cmqv23$7bn$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Klienci mBanku będą mogli skorzystać z bardzo wysokiego oprocentowania
    > środków a vista - 5,3%, niezależnie od zdeponowanej kwoty.

    Czy darmowy przelew srodkow bedzie przelewem zewnetrznym? (cos mam
    watpliwosci gdyz chyba trzeba miec emaxa lub e-konto zeny otworzyc tego
    plusa). Ile bedzie kosztowal drugi przelew?

  • 3. Data: 2004-11-09 18:18:16
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    cytat ze strony:

    Korzystanie z rachunków w mBanku zapewnia stały dostęp do oszczędności przez
    Internet i telefon, konkurencyjne oprocentowanie (i brak większości opłat.
    Obecnie mBank prowadzi ponad 888 tysięcy rachunków.

    oni chyba cos z Heyah sa w zmowie ;-)))

    Jelcyn
    r...@o...pl