  • 1. Data: 2016-06-28 11:22:53
    Temat: W pelni darmowe konto-Smartbank
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Poszukuję w pełni darmowego konta, to znaczy za 0zł, bez żadnych gwiazdek
    i innych "ale" czy "jeśli".
    Te wymagania spełnia widzę Smartbank, znalazłem jedynie dwa minusy: brak
    możliwości darmowej zmiany PINu do karty i brak jakichkolwiek wpłatomatów,
    są jeszcze jakieś felery?

  • 2. Data: 2016-06-28 11:35:47
    Temat: Re: W pelni darmowe konto-Smartbank
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Jun 2016 11:22:53 +0200, w
    <577241eb$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>, "koniczyn"
    <k...@S...spam.ach.org> napisał(-a):

> [...]
    > możliwości darmowej zmiany PINu do karty i brak jakichkolwiek wpłatomatów,

    Ja nie doświadczyłem w codziennym użytkowaniu.
    Myślę, że jedną płatną zmianę PIN przeżyjesz przy tych warunkach :)

  • 3. Data: 2016-06-28 11:39:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/28/2016 06:22 PM, koniczyn wrote:
> [...]
    > Te wymagania spełnia widzę Smartbank, znalazłem jedynie dwa minusy: brak
    > możliwości darmowej zmiany PINu do karty i brak jakichkolwiek

    Tak szczerze, to chyba w cenniku każdego rodzaju konta są jakieś opłaty.

    A nawet w przypadku tych pozornie darmowych (brak opłaty za kartę, brak
    opłaty za prowadzenie, brak opłaty za bankomaty) może się okazać, że
    bank rąbie 5% prowizji za płatności w walucie innej niż rozliczeniowa.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2016-06-28 12:37:16
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 11:22, koniczyn pisze:
> [...]
    > Te wymagania spełnia widzę Smartbank, znalazłem jedynie dwa minusy: brak
    > możliwości darmowej zmiany PINu do karty i brak jakichkolwiek

    Witam,

    Mam u nich konto od początku 2015 roku, przeniosłem się z mBanku. Nie
    wiem jak aplikacja mobilna na smartfona wygląda i jaką ma funkcjonalność
    gdyż używam tylko dostępu przez swój komputer stacjonarny i do tego się
    odnoszę. Wygląd prosty bez bajerów zaliczam jako duży plus. Natomiast
    możliwości są jeszcze trochę zbyt ubogie moim zdaniem.
    Widzę, że powoli się rozkręcają, bo jeszcze około rok temu nie było
    doładowań telefonu online, a teraz jest. Jakiś czas temu przeglądanie
    historii było tylko z bieżącego miesiąca - jak jest teraz nie patrzyłem
    ostatnio.

    Prowadzenie konta darmowe, karta darmowa.

    Na koniec jeden, ale dla mnie istotny minus, który jest (przynajmniej
    był w lutym 2015) czyli brak możliwości zmiany limitów na karcie. Taką
    informację otrzymałem od konsultanta na maila, a konkretnie pytałem o:
    cytat mojego maila z 03.02.2015 do nich
    "1) Jak zmienić kod PIN karty poprzez bankowość online w przegląradce
    (nie mam smartfona i aplikacji mobilnej)?
    2) Jak zmienić limity transakcyjne na karcie?"

    dostałem taką odpowiedź 06.02.2015
    " ... Informujemy że, Pin do karty zmienia się jedynie w bankomacie
    BZWBK. Limity na karcie nie podelegają modyfikacji. W razie dodatkowych
    pytań... "

    Nie drążyłem tego tematu później i bardzo bym się ucieszył gdyby coś się
    zmieniło w tej kwestii.

    Tak czy siak polecam i kibicuję im aby doprowadzili funkcjonalność przez
    www do poziomu "starego mbanku" czyli wszystkie ważne funkcje z prostą
    szatą graficzną.

    --
    pozdro
    mahe

  • 5. Data: 2016-06-28 13:32:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >brak opłaty za prowadzenie, brak opłaty za bankomaty) może się
    >okazać, że bank rąbie 5% prowizji za płatności w walucie innej niż

    Ale taka prowizje mozesz tez miec w banku, ktory jeszcze pobiera inne
    oplaty :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-06-28 19:08:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-28 o 11:35, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 28 Jun 2016 11:22:53 +0200, w
    > <577241eb$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>, "koniczyn"

    > Ja nie doświadczyłem w codziennym użytkowaniu.
    > Myślę, że jedną płatną zmianę PIN przeżyjesz przy tych warunkach :)

    Przez infolinię Banku nie można zmienić?

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-06-29 00:01:38
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 12:37, mahe pisze:

    > doładowań telefonu online, a teraz jest. Jakiś czas temu przeglądanie
    > historii było tylko z bieżącego miesiąca - jak jest teraz nie patrzyłem
    > ostatnio.

    Zaktualizuję swego posta: przeglądanie historii działa na rok do tyłu.

    --
    mahe

  • 8. Data: 2016-06-29 03:33:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koniczyn" 577241eb$0$12558$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    darmowej zmiany PINu do karty i brak
    > jakichkolwiek wpłatomatów, są jeszcze jakieś felery?

    http://danutac.eu/ <-- Konta osobiste
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Ya7nT3E9&cr=FFGlnd
    oQ&s=XPR7P2Hl 35 pln w razeie czego ode mnie

    Będzie też jakieś na wypasie.

    Bank SMART - Konto Na Wypasie

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 9. Data: 2016-06-29 09:19:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Jun 2016 00:01:38 +0200, w
    <5772f390$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>, mahe <m...@g...pl>
    napisał(-a):

    > Zaktualizuję swego posta: przeglądanie historii działa na rok do tyłu.

    Na pewno?
    Na raz można 30 dni, ale wydaje się działać na więcej niż rok do tyłu (nie mam
    tak długo konta, aby potwierdzić).

  • 10. Data: 2016-06-29 12:13:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nkv8hb$4rt$...@n...news.atman.pl

    > http://danutac.eu/ <-- Konta osobiste
    + https://clk.leadexpert.pl/click?c=Ya7nT3E9&cr=FFGlnd
    oQ&s=XPR7P2Hl 35 pln w razie czego ode mnie

    > Będzie też jakieś na wypasie.

    > Bank SMART - Konto Na Wypasie

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=9PhWidkQ&cr=7OjjuE
    Jx&s=XPR7P2Hl 40 pln w razie czego ode mnie

    Promocja ,,SMART konto na WYPASIE - II edycja" adresowana jest do osób, które na
    dzień
    złożenia wniosku o otwarcie SMART konta nie ukończyły 26 roku życia i spełniają
    pozostałe
    warunki uczestnictwa w promocji określone w regulaminie promocji. SMART Konto to
    najtańsze
    konto na rynku, dzięki któremu można 'zgarnąć 40 zł na wyżerkę'. Zakładając SMART
    Konto
    korzysta się z darmowego prowadzenia konta, karty za 0zł, przelewów krajowych i
    wypłat
    z bankomatów na całym świecie także za darmo. Kupon od PizzaPortal o wartości 40zł
    klient
    otrzymuje na e-maila.