  • 11. Data: 2016-06-29 14:00:05
    Temat: Re: W pelni darmowe konto-Smartbank
    Od: mahe <m...@g...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 09:19, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 29 Jun 2016 00:01:38 +0200, w
    > <5772f390$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>, mahe <m...@g...pl>

    > Na pewno?
    > Na raz można 30 dni, ale wydaje się działać na więcej niż rok do tyłu (nie mam
    > tak długo konta, aby potwierdzić).

    Taki "myk" tam jest, że normalnie logicznie klikając na historię
    pokazuje tylko 30 dni, ale klikając na status konta przy podglądzie
    (aktywny) wchodzimy na szczegóły konta i tam też jest przycisk historii,
    z którego działa na rok do tyłu.
    Taki "ficzer" czy niedoróbka, nie wiem ;)

    --
    mahe

  • 12. Data: 2016-06-29 14:35:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mahe <m...@g...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > historii, z którego działa na rok do tyłu.
    > Taki "ficzer" czy niedoróbka, nie wiem ;)

    Nie wiem jak Ty to robisz, ale spokojnie podejrzałem swoje transakcje ze
    stycznia ub. r.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/