  • 1. Data: 2006-11-07 13:25:51
    Temat: Visa a Mastercard - marza za przeliczenie waluty
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    witam

    wlasnie przegladam sobie TOiP kk Millenium i pobierana jest marza (3%)
    za przeliczenie transakcji dokonanej w walucie

    oplata ta dotyczy TYLKO kart VISA!

    jak to wyglada w innych bankach?
    bo jezeli taka jest regula to bardziej bedzie oplacalo sie dokonywac
    transakcji w "egzotycznych" walutach np. koronach czeskich kartami MC
    lub AmEx a nie VISA, te 3% to calkiem sporo

    p.s.
    ostatnio bylem w Czechach i kurs przeliczeniowy Mastercarda ING byl
    znacznie lepszy niz VISA BZWBK (roznica to wlasnie 3% kwoty transakcji)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-11-07 13:40:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eiq1ih$9gi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    p.s.
    > ostatnio bylem w Czechach i kurs przeliczeniowy Mastercarda ING
    > byl znacznie lepszy niz VISA BZWBK (roznica to wlasnie 3% kwoty
    > transakcji)

    Ja większośc transakcji zagranicznych wykonuję Visą ING, w każdej
    walucie, także w USD mimo że jest rozliczana przez Euro i tak sie
    opłaca i to bardzo. Oni chyba nie mają tej marży w ogóle,
    pozostałe banki, których karty mam - mają. Na drugim miejscu jest
    Amex z Mille.

    marekz