  • 1. Data: 2006-11-07 17:39:37
    Temat: ING zamiana regulaminu
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Przypełzło pocztą papierową że zmieniają cosik w regulaminie. Wszystko
    piknie i fajnie ale mogliby oprócz samego tekstu nowego regulaminu podać
    same zmiany. Ktoś sprawdzał co się zmieniło?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-11-07 18:10:49
    Temat: Re: ING zamiana regulaminu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Przypełzło pocztą papierową że zmieniają cosik w regulaminie. Wszystko
    > piknie i fajnie ale mogliby oprócz samego tekstu nowego regulaminu podać
    > same zmiany. Ktoś sprawdzał co się zmieniło?

    Mam dokładnie ten sam problem :-/

    Niestety, nie zabrałem się jeszcze zaczytanie tego.
    KJ

  • 3. Data: 2006-11-07 21:46:00
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > Mam dokładnie ten sam problem :-/

    To już nie macie
    http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/regulami
    n_26092005_zmiany.pdf

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2006-11-08 09:12:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To już nie macie
    > http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/regulami
    n_26092005_zmiany.pdf

    a nie mogli załączyć tych zmian do przesylki?
    ewentualnie wyslac TYLKO zmieniane fragmenty, przeciez kazdy klient
    banku podpisal wczesniej, ze wyraza zgode na obowiazujacy w nim
    regulamin wiec teoretycznie powinien go znac ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-11-08 16:26:14
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    n_26092005_zmiany.pdf

    > a nie mogli załączyć tych zmian do przesylki?

    To pytanie nie do mnie, tylko do ING.