  • 21. Data: 2004-10-29 22:22:57
    Temat: Re: Visa Electron a płatność w internecie?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-29 23:07, kiedy Wojciech Nawara
    napisał(a) co następuje:

    > A ja głupi nie chciałem babce wierzyć w sklepie w Lizbonie, gdy
    > stwierdziła językiem migowo-angielskim, że Visa - nie, Visa Electron - tak.

    Jak trafiłem na takiego gościa co władał językiem obcym (wydawał się
    dorabiającym studentem) to on coś szklił, że przyjmują tylko debetowe a
    nie kredytowe. Nawet nie wiem czy coś takiego jest w ogóle możliwe, choć
    faktycznie wypukłych debetowych nie mieliśmy.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 22. Data: 2004-10-29 23:12:40
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    yayco wrote:

> [...]
    > a nie kredytowe. Nawet nie wiem czy coś takiego jest w ogóle możliwe,
    > choć faktycznie wypukłych debetowych nie mieliśmy.

    Mogą być wyższe prowizje od transakcji kredytowymi. Zdaje się o czymś takim
    czytałem.
    Dlatego sklepy mogą nie chcieć przyjmować kredytowych.

    Bogdan B.

  • 23. Data: 2004-10-30 06:23:31
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    w <news:clsnl9$8i7$1@opal.icpnet.pl>
    RobertSA napisa?[a]:

    > X...@2...244.88.51,

    > Czlowieku! Nie wiesz - nie pisz.

    Cz?owieku... Sam pomysl.. pytanie by?o skierowane o zakupy internetowe a nie o
    zwykle zakupy za miedza u niemcow czy francuzow :P! Sproboj na ebayu, amazonie cos
    kupic za pomoca karty Visa Electron :P
    Only karty Visa i Mastercard sa obslugiwane przez siec :P

    Suriv
    www.grytapety.avanger.com

  • 24. Data: 2004-10-30 06:52:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Suriv napisał(a):

> [...]
    > kupic za pomoca karty Visa Electron :P
    > Only karty Visa i Mastercard sa obslugiwane przez siec :P

    Ponawiam prośbę Roberta - nie wiesz, nie pisz.

  • 25. Data: 2004-10-30 06:56:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Mogą być wyższe prowizje od transakcji kredytowymi. Zdaje się o czymś takim
    > czytałem.
    > Dlatego sklepy mogą nie chcieć przyjmować kredytowych.

    Prędzej zależy to od typu karty [wypukła/płaska] niż od jej
    kredytowości/debetowości. To, czy karta jest kredytowa, czy debetowa,
    czy jeszcze inna - jest nie do sprawdzenia przez sprzedawcę i jest
    wewnętrzną sprawą pomiędzy issuerem a cardholderem.

  • 26. Data: 2004-10-30 10:25:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-30 08:56, kiedy Wojciech Nawara
    napisał(a) co następuje:

> [...]
    > czy jeszcze inna - jest nie do sprawdzenia przez sprzedawcę i jest
    > wewnętrzną sprawą pomiędzy issuerem a cardholderem.

    Też tak sądzę, ale przekazałem, co usłyszałem.

  • 27. Data: 2004-10-30 11:19:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Suriv napisał:

> [...]
    > kupic za pomoca karty Visa Electron :P
    > Only karty Visa i Mastercard sa obslugiwane przez siec :P

    Pieprzysz Wasc. Ja kupilem w Amazonie placac VE Inteligo. Zadnych problemow.

    Bartol

  • 28. Data: 2004-10-30 12:41:54
    Temat: Re: Visa Electron a płatno?ć w internecie?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    30 Oct 2004 06:23:31 GMT, w
    <X...@2...244.88.51>, Suriv
    <suriv@no_spam.gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > kupic za pomoca karty Visa Electron :P
    > Only karty Visa i Mastercard sa obslugiwane przez siec :P

    Proszę cię -- albo wyjdź, albo przejrzyj archiwum.

  • 29. Data: 2004-10-30 12:43:44
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 29 Oct 2004 23:07:36 +0200, w <club7i$n5g$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał(-a):

    > A ja głupi nie chciałem babce wierzyć w sklepie w Lizbonie, gdy
    > stwierdziła językiem migowo-angielskim, że Visa - nie, Visa Electron - tak.

    ... aż korci mnie aby zapytać jak było z akceptacją Najlepszej Najwspanialszej
    Cudownej karty American Express ;)

  • 30. Data: 2004-10-30 12:50:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Radoslaw P. napisał(a):

    > ... aż korci mnie aby zapytać jak było z akceptacją Najlepszej Najwspanialszej
    > Cudownej karty American Express ;)

    A cholera wie. Nigdy nie miałem niczego wypukłego, jakoś mnie nie
    ciągnie. :-)