  • Data: 2005-03-25 14:31:35
    Temat: VW Bank
    Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uważajcie na umowy kredytowe z VW Bank. W umowie mają taką klauzulę, że
    korespondencję wysłaną uważają za odebraną. Wysyłają listem zwykłym a nie
    poleconym- oszczędzają chyba. Potem twierdzą, że wysłali Ci na przykład dwa
    upomnienia i liczą sobie za to 60 zł ( 20 zł za pierwsze i 40 zł za drugie -
    zgodnie z regulaminem). Ja na przykład otrzymałem tylko jedno (chodziło o
    wysłanie kserokopii ubezpieczenia samochodu) a oni twierdzą, że wysłali dwa.
    Teraz przysłali upomnienie o zapłatę tych 60 zł + odsetki i znowu doliczyli 20
    zł za upomnienie (chociaż w myśl umowy powinni 40 zł za każde następne -
    łaskawcy). Nie mają żadnego dowodu, że coś wysłali. Wysłałem zapytanie do
    UOKiK co oni na takie praktyki. Upomnienia z VW Banku zaczynają się od
    słów: "w trosce o dalszą, dobrą współpracę uprzejmnie informujemy..." i takie
    tam ble,ble.
    Moją osobistą satysfakcją jest to, że odwiodłem już 4 osoby od zaciągania tam
    kredytu na samochód i pracuję nad tym dalej.