  • 1. Data: 2003-07-30 11:41:53
    Temat: VE mbank/multi a bre
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    Czy VE debetowa z delfinkiem mbanku i VE kredytowa ze zlota rybka mbanku
    stosuje dla transakcji zagranicznych taki sam kurs przeliczeniowy i czy
    w obu przypadkach waluta rozliczeniowa jest Euro ? Czy kurs
    rozliczeniowy jest identyczny z kursem sprzedazy Euro w brebanku ?

  • 2. Data: 2003-07-30 11:55:53
    Temat: Re: VE mbank/multi a bre
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Debetowki sa jeszcze via dolar.
    Co do kursow - powinny byc po tych samych, chociaz wydaje mi sie, ze czasami
    jakies setne roznice byly

  • 3. Data: 2003-07-30 12:35:04
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:
    > Debetowki sa jeszcze via dolar.
    > Co do kursow - powinny byc po tych samych, chociaz wydaje mi sie, ze czasami
    > jakies setne roznice byly

    A czy kredytowki wydaja studentom od reki przy otwarciu konta, czy
    trzeba sie najpierw przez pare miesiecy wykazac regularnymi wplywami na
    konto ?

  • 4. Data: 2003-07-30 18:55:35
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bg8bgb$s45$1@news.onet.pl...
    > Debetowki sa jeszcze via dolar.
    > Co do kursow - powinny byc po tych samych, chociaz wydaje mi sie, ze
    czasami
    > jakies setne roznice byly

    W multi, kto chce, to ma już w EUR ;-)

    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml;
    jsessionid=HO1ZGFXRIF4QL
    QFIAFNSFEQ
    Zmiana waluty rozliczeniowej z USD na EUR
    W związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej
    MultiBank wprowadza zmianę waluty rozliczeniowej z USD na EUR.
    Zmiana ta będzie obowiązywała od 19 czerwca 2003 r.
    i dotyczyć będzie wszystkich kart kredytowych
    oraz kart debetowych wydawanych w nowym module
    (kart, których numery zaczynają się od cyfr 4329).
    Dla pozostałych kart debetowych zasady rozliczeń
    transakcji zagranicznych pozostają bez zmian.

    BAH