  • 1. Data: 2003-10-06 14:43:45
    Temat: Kredyt na rozpoczęcie działalności gospodarczej
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Jakie są warunki uzyskania takich kredytów? Czy jest szansa uzyskać np. 200k
    zł kredytu dla firm, które dopiero chciałyby rozpocząc działalność?
    Jeśli tak, to jakie są zabezpieczenia i jaki ewentualnie bank, jest
    najlepszy w kwestii ewentualnego uzgodnienia szczegółów takiego kredytu,
    form zabezpieczenia itp?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-10-06 18:01:59
    Od: "Adamab" <a...@t...pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> [...]
    > Jeśli tak, to jakie są zabezpieczenia i jaki ewentualnie bank, jest
    > najlepszy w kwestii ewentualnego uzgodnienia szczegółów takiego kredytu,

    Szanse raczej marne, raz ktoś dostał taki kredyt na 80k, ale zabezpieczeniem
    były lokaty w dolarach.
    Adam

  • 3. Data: 2003-10-06 21:11:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
> [...]
    > Jeśli tak, to jakie są zabezpieczenia i jaki ewentualnie bank, jest
    > najlepszy w kwestii ewentualnego uzgodnienia szczegółów takiego

    Ekhem, a robote zmnieniasz? ;)

  • 4. Data: 2003-10-07 07:38:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Ekhem, a robote zmnieniasz? ;)

    Nieeee. Pytam się czysto teoretycznie :) Bo z mojego rozeznania wynika, że
    szanse na taki kredyt są mniej niż zerowe :( Podobno w niektórych bankach
    wymagane jest zabezpieczenie w kwocie trzykrotności wartości kredytu :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-10-07 08:34:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > wynika, że szanse na taki kredyt są mniej niż zerowe :( Podobno w
    > niektórych bankach wymagane jest zabezpieczenie w kwocie

    Hmmm - a zobacz harmonium w BPH PBK czy ten pakiet MSP w BRE Banku - tam
    niby (ale moja wiedza pochodzi z reklam ;)jest, ze cos daja.
    Ale 200 tysiecy na start - to na piekne oczy nie dadza za diabli, chyba ze
    masz swojego kapitalu 3 razy tyle ;)

  • 6. Data: 2003-10-09 10:55:20
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli tak, to jakie są zabezpieczenia i jaki ewentualnie bank, jest
    > najlepszy w kwestii ewentualnego uzgodnienia szczegółów takiego

    Próbowałem gdzieś uzyskać kredyt na rozpoczęcie rzędu 10k PLN i nie
    udało mi się. Warunki takie, że mniej więcej sprowadzają się do
    'zastaw u nas oszczędności, a damy ci kredyt'.

    Grzexs

  • 7. Data: 2003-10-09 19:01:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są warunki uzyskania takich kredytów? Czy jest szansa uzyskać np.
    200k
    > zł kredytu dla firm, które dopiero chciałyby rozpocząc działalność?

    teoretycznie można w każdym banku.
    Jedyny warunek to łatwo zbywalny zastaw w wysokości 1,5 kwoty kredytu, np.
    lokata na 300tys w tym samym banku.

    Tylko skoro masz taki majątek, po co ci kredyt ?? :-(