    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VC walutowa (PEKAO)
    Date: Fri, 7 May 2004 19:13:41 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@gc232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam

    Od jakiegos czasu jestem posiadaczem tej karty i jestem z niej zadowolony.
    Jednak ostatnio mialem "przyjemnosc" dokonania transakcji karta dolarowa w
    innej walucie, konkretnie w Euro i funtach brytyjskich.

    Liczylem juz na rozne sposoby i w zaden sposob nie wychodzi mi, ze:

    165 EUR = 202,05 USD (14 kwiecien)
    280 GBP = 508,36 USD (29 kwiecien)

    Moze ktos jest w stanie wyjasnic w jaki sposob PEKAO przelicza te
    transakcje? Bo na pierwszej wg moich obliczen jestem stratny ok 5 USD, a na
    drugiej ok 12 USD...

    Niestety pani w PEKAO nie potrafila tego wytlumaczyc twierdzac, ze to VISA
    przelicza, a oni nie maja do tego dostepu...

    Stiwi.