  • 1. Data: 2004-09-15 15:37:30
    Temat: VC KK Lukas - zuzyty pasek
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    Karta jak w temacie, pasek mocno zuzyty (widac ubytki), na niektorych
    terminalach nie dziala.
    Czy za wymiane w takiej sytuacji sie placi i jak najsprawniej to zalatwic?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-09-15 16:23:51
    Temat: Re: VC KK Lukas - zuzyty pasek
    Od: m...@p...pl (Amra)

    RobertSA wrote:
    > Karta jak w temacie, pasek mocno zuzyty (widac ubytki), na niektorych
    > terminalach nie dziala.
    > Czy za wymiane w takiej sytuacji sie placi i jak najsprawniej to zalatwic?

    A przy okazji - zatarl mi sie podpis na karcie - i jest juz malo czytelny
    (sama karta tez juz swoje przezyla...) Nadpisywac, scierac i podpiswac,
    czy wymienic? :)

  • 3. Data: 2004-09-15 17:49:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    ci9qan$f4g$...@f...man.torun.pl,
    Amra <m...@p...pl>:

    > A przy okazji - zatarl mi sie podpis na karcie - i jest juz malo
    > czytelny (sama karta tez juz swoje przezyla...) Nadpisywac, scierac i
    > podpiswac, czy wymienic? :)

    Dopowiem, ze u mnie chodzi o pasek *magnetyczny* (bo mi tu Amra sie wcina w
    watek, co taki nagle oszczedny w watki, a nie laska swoj zalozyc? ;P)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-09-15 17:56:25
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Wniosek o duplikat, tak mysle:) ale czy gratis? hmm dobrze zagadac w
    oddziale i mysle ze tak

    --
    pozdr
    Marek

    ps i Amra i Robert zobaczymy kto lepiej negocjowal:)