  • 1. Data: 2002-09-22 18:21:09
    Temat: VC Dolarowa w Pekao SA - jak dziala ?
    Od: k...@p...onet.pl

    Zamierzam zlozyc wniosek o taka karte, poniewaz mam konto avista, lecz 100$ lezy
    i sie marnuje. A mam konto eurokonto oraz avista dluzej niz rok, wiec kwoty
    gwarancyjnej nie bede musial skladac. Interesuje mnie w jaki sposob bede mogl
    wyjac gotowke w placowce banku (karta ikm daja czy na dowod osobisty) lub czy
    jedyna mozliwoscia jest wyjecie przez karte w bankomacie ? Czy mozliwe sa
    przelewy na taki rachunek z innego banku lub z zagranicy ? Oraz czy mozliwe jest
    zlozenie stalego zlecenia przelewu na inne konto ? Czy lepiej zrezygnowac z tego
    i dalej z avista sie trzemac?

  • 2. Data: 2002-09-22 18:30:01
    Temat: Re: VC Dolarowa w Pekao SA - jak dziala ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 22 Sep 2002 20:21:09 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >zlozenie stalego zlecenia przelewu na inne konto ? Czy lepiej zrezygnowac z tego

    Przelewy na rachunek karty pewnie beda z innych bankow mozliwe. Ale
    trzeba pamietac, ze KIR nie obsluguje przelewow walutowych. Wiec
    przelewy takie, nawet miedzy krajowymi bankami ida SWIFTem na zasadach
    (i kosztach) takich jak przelewy zagraniczne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-23 06:27:57
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    mozliwe jest
    > zlozenie stalego zlecenia przelewu na inne konto ? Czy lepiej zrezygnowac

    Wyjąć gotówkę można w dowolnym oddziale Pekao - bez prowizji, na kartę VC
    dolarową. W bankomacie też, ale w polskich bankomatach oczywiście tylko
    złotówki, po kursie Pekao. Przelewy możliwe - jeśli w PLN, to przeliczają na
    USD wg swojego kursu.
    Stałe zlecenia - niemożliwe (to nie jest ROR tylko rachunek karty).

    BTW karta nie jest "podpinana" do istniejącego rachunku a'vista. Pekao
    otwiera dla niej osobny rachunek w CKC.

    MaciejK