  • 1. Data: 2002-05-11 08:00:18
    Temat: UNO-e - ma 130 tys klientow
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hiszpanski bank Uno-e (wydaje mi sie ze to starszy brat mBanku - na
    altamirze bodajze smiga) zakonczyl pierwszy kwartal tego roku wzrostem
    klientow o 13% (15 tys) w porownaniu z koncem 2001 roku. Obecnie bank ten
    posiada 130 tys klientow. (malo w porownaniu z mBankiem ktory ma 2000
    tysiecy - wzrost tez jest do d...)

    W oswiadczeniu bank przekazal rowniez iz suma zgromadzonych depozytow wynosi
    918 mln EURO czyli az o 31% wiecej niz pod koniec 2001 roku.

    Strategia Uno-e polegajaca na sprzedazy kilku produktow finansowych
    sprawila, iz przecietnie kazdy uzytkownik ma 2,53 produktu na konto (he he
    he :)
    (to pewnie po to Inteligo ma isc w lapy CU a i o mBanku sie przybakuje ze do
    Generalli ma isc :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-11 08:13:41
    Temat: Re: UNO-e - ma 130 tys klientow
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > (malo w porownaniu z mBankiem ktory ma 2000
    > tysiecy

    cos Ci sie chyba palec omsknal ;P

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-05-11 08:42:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > cos Ci sie chyba palec omsknal ;P

    oj istotnie chodzilo o 200 tys