  • 1. Data: 2012-11-03 19:31:24
    Temat: UKASH coraz gorszy
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    kupiłem w niemczech 50 eur ukash i sobie dzieliłem wrazie potrzeb
    strona której używam nie wydaje reszty, więc narobili mi problemów

    są coraz bardziej pojebani z tymi ich zasadami bezpieczeństwa
    przez telefon wytłumaczyli że zgodnie z nowymi zasadami:
    1. nie można już dzielić ani łączyć ukash jeśli kod kupiono w innym kraju
    2. podobno konta na niemcy wogóle nie mają takiej możliwości wogóle używania
    ukash tools
    3. kodu ukash można użyć tylko w tym kraju co się kupiło

    czyżby szykowało się kolejne przejęcie przez paysafecard
    tak jak to miało miejsce z wallie card

    erator/