  • 21. Data: 2020-01-24 11:17:16
    Temat: Re: Twisto - ktoś to testował?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 10:51:25 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

    > też chciałem skorzystać, ale nie chcę mieć takiego cuda w BIK
    Tak na szybko w regulaminy zerknąłem i znalazłem tylko:
    "Przyjmuję do wiadomości, że w procesie rejestracji konta, niektóre z moich danych
    finansowych zostaną przesłane do Krajowego Biura Informacji Gospodarczej S.A"
    O BIK nic nie znalazłem ale tez dość pobieżnie czytałem

  • 22. Data: 2020-01-24 11:44:59
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-01-24 o 11:17, Kris pisze:

> [...]
    finansowych zostaną przesłane do Krajowego Biura Informacji Gospodarczej S.A"
    > O BIK nic nie znalazłem ale tez dość pobieżnie czytałem

    czyli klient może mieć "syf" w BIK i oni dadzą mu finansowanie?

    ale za to sprawdzają BIG...o KRD nic nie ma?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 23. Data: 2020-01-24 12:32:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-24, Robert Sierant <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > dawno ją dostałeś, wpisy w BIK pojawiają się nawet po miesiącu

    Wczoraj dostałem. Ale limit przyznali kilka tygodni temu.

    > warto?
    > też chciałem skorzystać, ale nie chcę mieć takiego cuda w BIK

    To powiem za miesiąc, czy coś się w BIK zmieniło :)

    > tak jak revolut?
    > ale oni (jeszcze?) pożyczek nie udzielają

    Revolut się jawi jako karta przedpłacona, przez co w niektórych
    usługach mi nie działa (głównie opłacanie przez internet cloudy).

    Co ciekawe twisto ma oznaczenie debit, więc to teoretycznie nawet nie
    jest kredytówka ;) Na koniec miesiąca mi się parę rzeczy zapłaci
    w EUR i USD, to się pochwalę kursami.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2020-01-24 13:05:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 11:44:58 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

    > czyli klient może mieć "syf" w BIK i oni dadzą mu finansowanie?

    Generalnie z takich osób instytucje pozabankowe żyją
    Udzielają pożyczek nawet tym co w BIKu spory bałagan maja albo i zajęcia komornicze
    już. Znam przypadki że udzielono pożyczki osobie która miała kilkanaście innych
    pozabankowych zobowiązań a łączna suma rat przekraczała kilkakrotnie jej dochody.

    > ale za to sprawdzają BIG...o KRD nic nie ma?
    https://www.twisto.pl/klient/app/rejestracja/
    Wpisz byle co udające adres email, byle jakie hasło i klinij dalej. Tam pojawią się
    regulaminy
    Poczytaj jak masz ochotę.

  • 25. Data: 2020-01-24 20:17:35
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-01-24 o 13:05, Kris pisze:

> [...]
    pozabankowych zobowiązań a łączna suma rat przekraczała kilkakrotnie jej dochody.

    ale jakim cudem taka firma miałaby na takich szkodowych klientach zarabiać?
    co z tego, że komuś pożyczy na 1000% jak ten ktoś nie odda i jest
    nieściągalny

    > https://www.twisto.pl/klient/app/rejestracja/
    > Wpisz byle co udające adres email, byle jakie hasło i klinij dalej. Tam pojawią się
    regulaminy
    > Poczytaj jak masz ochotę.

    w wolnej chwili zobaczę, może nawet skorzystam skoro w BIK nie ma

  • 26. Data: 2020-01-24 21:03:31
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-01-24, Robert Sierant <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > nieściągalny

    > w wolnej chwili zobaczę, może nawet skorzystam skoro w BIK nie ma

    W dokumentach mam, że weryfikują się tu:
    http://www.credit-check.pl/uczestnicy/

    Z tym, że możesz poczekać, ja na sobie sprawdzam czy BIK to widzi.
    Jak na razie nie dostałem żadnego alertu.

    A jak ktoś się zarejestruje z mojego linka, to oboje dostaniemy po 50 zł :)
    https://www.twisto.pl/rejestracja/?promo=WOJCIECHB10

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 27. Data: 2020-01-25 16:28:39
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

> [...]
    > Jak na razie nie dostałem żadnego alertu.
    >
    > A jak ktoś się zarejestruje z mojego linka, to oboje dostaniemy po 50 zł :)

    chciałem z linki skorzystać (zachęcam innych), ale niestety konto
    założyłem już wcześniej i tylko nie wpisałem wszystkich danych

    jestem po weryfikacji i czekam na kartę, po pewnym czasie sprawdzę sobie
    czy w BIK byłem weryfikowany i czy mam jakiś wpis

  • 28. Data: 2020-01-25 21:43:39
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 21:03:35 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

> [...]
    > Jak na razie nie dostałem żadnego alertu.
    >
    > A jak ktoś się zarejestruje z mojego linka, to oboje dostaniemy po 50 zł :)

    W poprzedniej edycji nie weryfikowali BIK. Wg mnie w tej też tego nie robią, a
    przynajmniej nie wskazuje na to formularz rejestracyjny, na którym należy zaznaczyć
    zgody na udostępnienie danych do "Platformy Wymiany Informacji Pożyczkowej" i
    "Krajowego Biura Informacji Gospodarczej S.A." - żadnych inf. o BIK.
    --
    Zapraszam też do siebie https://bankomaniacy.pl/karta-twisto-z-premia/