  • 1. Data: 2020-01-24 14:57:55
    Temat: Ile reklamacji może mieć bank dziennie/miesięcznie/rocznie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Np. taki santander.
    Reklamacja z 20 grudnia 2018 dostała numer ponad 262000/19 (dwieście sześćdziesiąt
    dwa tysiące), a z 10 stycznia (numer nadany 13 stycznia) ponad 9000/20 (dziewięć
    tysięcy).
    Jeśli jest to numeracja kolejna, a nie np. któraś cyfra jest kontrolna, dawałoby to
    jakieś 280 tysięcy reklamacji rocznie, ponad 23 tysiące miesięcznie, ponad 750
    dziennie. Fiufiu...

  • 2. Data: 2020-01-24 15:31:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 14:57:56 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    >dawałoby to jakieś 280 tysięcy reklamacji rocznie, ponad 23 tysiące >miesięcznie,

    Biorąc pod uwagę że taki santander ma pewnie ponad 5mln klientów na dzisiaj to
    reklamacje musiałby pisać raz w roku co 20sty klient
    Nierealne
    Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji tygodniowo to
    może i realne.

  • 3. Data: 2020-01-24 15:35:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >kontrolna, dawałoby to jakieś 280 tysięcy reklamacji rocznie, ponad
    >23 tysiące miesięcznie, ponad 750 dziennie. Fiufiu...

    moga miec jeszcze jakies serie w numeracji, ale ... oni maja cos 5 mln
    klientow.
    280 tys to grubsza jedna reklamacja na 20 klientow przez caly rok.
    Czyli 95% klientow przez rok nie ma problemow ... i sa zadowoleni :-)

    A 750 dziennie ... jedna osoba niech zalatwi 4/h, to mamy 30 dziennie,
    raptem 25 osob zalatwia 5 mln klientow :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-01-24 15:45:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 15:31:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Nierealne
    > Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji tygodniowo to

    Tygodniowo to pewnie nie, ale jedna miesięcznie pewnie by wyszła.
    I tak bym robił 24000% normy ;>

    Ale kto wie, może jest to możliwe - z 17 grudnia mam numer zgłoszenia na 19115 (to
    taki stoliczny numer do wszystkiego) ponad 675 tysięcy - więc byłoby tych zgłoszeń
    ok. 2,5 raza więcej niż reklamacji w santanderze...

  • 5. Data: 2020-01-24 15:58:55
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Jeśli jest to numeracja kolejna, a nie np. któraś cyfra jest kontrolna

    Jak będziesz miał dwa tematy to zgłoś jedną zaraz po drugiej.
    P.G.

  • 6. Data: 2020-01-24 16:02:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 15:58:55 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Jak będziesz miał dwa tematy to zgłoś jedną zaraz po drugiej.

    Też o tym myślałem - bo nawet nie muszą być na żaden sensowny temat.
    Ale to nie będzie operacja atomowa, więc może nic to nie powiedzieć - wychodzi, że
    reklamacje zgłaszane są średnio co 2 minuty, a wpisanie tego trochę trwa.
    Chyba że będzie widać, że numery są oddzielone o ponad 100, a niech będzie, że nawet
    o ponad 10.

  • 7. Data: 2020-01-24 16:25:01
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Reklamacja z 20 grudnia 2018 dostała numer ponad 262000/19 (dwieście
    >sześćdziesiąt dwa tysiące), a z 10 stycznia (numer nadany 13 stycznia)
    >ponad 9000/20 (dziewięć tysięcy).

    To nie tylko reklamacje, ale wszystkie zdarzenia w systemie.

  • 8. Data: 2020-01-24 17:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Rutkowski napisał:

    >Biorąc pod uwagę że taki santander ma pewnie ponad 5mln klientów na
    >dzisiaj to reklamacje musiałby pisać raz w roku co 20sty klient
    >Nierealne

    Dlaczego nierealne ?
    Pomysl, ze to jedna reklamacja co 20 lat.
    Doskonaly bank, jesli tak bezproblemowo dziala :-)

    >Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji
    >tygodniowo to może i realne.

    Ja sie przyznam do jednej w tym roku, i jednej w poprzednim, to i tak
    przekrocze srednia :-)
    Ale ... wczesniej nie bylo potrzeby pisac ...

    J.

  • 9. Data: 2020-01-24 17:23:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 stycznia 2020 17:14:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ja sie przyznam do jednej w tym roku, i jednej w poprzednim, to i tak
    > przekrocze srednia :-)
    > Ale ... wczesniej nie bylo potrzeby pisac ...

    Ja 0 +Dawid kilkadziesiąt więc tez średnią przekroczyliśmy w dwójkę;)

  • 10. Data: 2020-01-24 17:54:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.01.2020 o 14:57, Dawid Rutkowski pisze:
> [...]
    > dawałoby to jakieś 280 tysięcy reklamacji rocznie, ponad 23 tysiące
    > miesięcznie, ponad 750 dziennie. Fiufiu...

    Nie wiemy, co te numerki oznaczają. Może numerują kolejno wchodzącą
    korespondencję i masz tam nie tylko reklamacje, ale zastrzeżenia kart,
    wnioski kredytowe i co tam jeszcze ludzie ślą. W urzędach masz dziennik
    korespondencji i wpisuje się kolejno liczby nie zastanawiając nad tym,
    czego to dotyczy.

    --
    Robert Tomasik