  • 1. Data: 2010-05-24 20:48:36
    Temat: Transfer KK Alior -> Multi
    Od: MK <m...@i...pl>

    Odgrazalem sie juz kilka razy, ze przeniose KK z Aliora do Multi. W
    koncu podjalem dzialania. Proces tak jak kilka lat temu bezproblemowy
    od strony dokumentowej. Wypelniony wniosek, kopia ostatniego wyciagu
    oraz kopia karty [na co im to?].
    Przy okazji zauwazylem kilka ciekawostek. Zaczynajac od poczatku.
    Wniosek zlozony 27 kwietnia przez internet. Nastepnego dnia otrzymalem
    zaktualizowana Oferte dla ciebie w mBanku, nie pamietam czy nadszegl
    czas na odnowianie, czy moze zlozenie wniosku uruchomilo jakis proces.
    W kazdym razie zmienila sie ona z 20.000/100.000 na 16.000/33.000.
    Kolejnego dnia otrzymalem telefon z Multi i zaproszenie do placowki
    zeby podpisac dokumenty. Umowilismy sie na 4 maja, stawilem sie w
    placowce na czas podpisalem wniosek i umowe [tu niestety proces bez
    zmian] okazalo sie, ze do tego czasu bank nie podjal zadnych dzialan.
    Myslalem, ze zweryfikowali BIK i stak zweryfikowana oferta w mBanku,
    ale podobno robia to dopiero po podpisaniu papierowych dokumentow. 14
    maja dostalem sms, ze karta z wnioskowanym limitem przyznana, pojawila
    sie tez nowa oferta dla ciebie w mBanku tym razem wzrosla do
    23.000/47.000. Karta dotarla do mnie tydzien pozniej :). Oczywiscie w
    miedzyczasie musialem jeszcze stawic w placowce zeby odebrac dokumenty
    i pakiet startowy.
    Co ciekawe mam teraz w Multi 2 rachunki
    1 - RACH. DO SPŁATY KARTY KREDYT. (Numer rachunku powiązanego)
    2 - Numer rachunku karty kredytowej.
    Nie wiem po co tworzyc jeden sztuczny byt. Oczywiscie sprobowalem
    dokonac przelewu na bezposredni rachunek KK. Przelew dotarl bez
    problemu, w historii wyglada on tak - PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT
    KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA, a numer rachunku nadawcy i odbiorcy taki
    sam :).
    Tylko jedno psuje mi troche humor... oczekiwanie na autoryzacje, ja
    jednak wole transakcje bez autoryzacji... Mimo wszystko Alior odchodzi
    do przeszlosci wraz z jego problemami dotyczacymi rozpatrywania
    reklamacji :).

    MK

  • 2. Data: 2010-05-24 21:17:46
    Temat: Re: Transfer KK Alior -> Multi
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    W dniu 2010-05-24 22:48, MK pisze:

> [...]
    > jednak wole transakcje bez autoryzacji... Mimo wszystko Alior odchodzi
    > do przeszlosci wraz z jego problemami dotyczacymi rozpatrywania

    Z ciekawostek Multi i autoryzacja. MasterCard Debit Paypass, nawet jak
    jest zczytywany metodą tradycyjną często przechodzi bez autoryzacji -
    kod (3)(F). Zaobserwowane w terminalach E-service.

    Filip

  • 3. Data: 2010-05-24 21:31:50
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Maj, 23:17, Filip <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Z ciekawostek Multi i autoryzacja. MasterCard Debit Paypass, nawet jak
    > jest zczytywany metodą tradycyjną często przechodzi bez autoryzacji -
    > kod (3)(F). Zaobserwowane w terminalach E-service.

    Czyli powinienem jednak pomyslec o MC. No coz moze VISA tez zacznie
    tak dzialac. Pamietam, ze Aliorowska potrzebowala kilku transakcji,
    zeby zaczela chodzic offline.

    MK

  • 4. Data: 2010-05-24 21:57:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jednak wole transakcje bez autoryzacji... Mimo wszystko Alior odchodzi
    > do przeszlosci wraz z jego problemami dotyczacymi rozpatrywania

    to niby Aliorowa kk miała takie szybkie autoryzacje? często korzystam i
    jakoś nie widzę różnicy, Polbank - Era zachowuje się podobnie jak ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-05-25 06:35:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 May 2010 23:57:41 +0200, RobertS napisał(a):

    > to niby Aliorowa kk miała takie szybkie autoryzacje? często korzystam i
    > jakoś nie widzę różnicy, Polbank - Era zachowuje się podobnie jak ww.

    Aliora MC działa często offline i wtedy idzie naprawdę szybko. Co do
    Polbanku, to IMO jest to najszybsza karta jaką kiedykolwiek używałem
    mimo, że nie chodzi offline.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-05-25 06:36:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 May 2010 13:48:36 -0700, MK napisał(a):

    > Mimo wszystko Alior odchodzi
    > do przeszlosci wraz z jego problemami dotyczacymi rozpatrywania
    > reklamacji :).

    Hmmm po ostatnich postach na grupie to mam wrażenie, że wpadłeś z deszczu
    pod rynnę ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-05-25 06:39:52
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Maj, 23:57, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to niby Aliorowa kk miała takie szybkie autoryzacje? często korzystam i
    > jakoś nie widzę różnicy, Polbank - Era zachowuje się podobnie jak ww.

    Ma autoryzacje chipa (offline). Nie dla kazdej kwoty i w PL tylko w
    terminalach eService. Roznica miedzy karta Aliora a paypassem Polbanku
    powinna byc widoczna golym okiem. Jest ona nieco niwelowana przez czas
    konieczny na inicjacje chipa. Porownaj 2 karty z chipem moze
    zauwazysz :).

    MK

  • 8. Data: 2010-05-25 06:49:27
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Maj, 08:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Hmmm po ostatnich postach na grupie to mam wrażenie, że wpadłeś z deszczu
    > pod rynnę ;)

    Mam lata doswiadczen z Multi i nie mialem wiekszych problemow
    (pierwszy raz rachunek mialem tam w 2002). W Aliorze przez 7 m-cy
    wspolpracy skladalem 2 reklamacje, na zadna nie otrzymalem odpowiedzi
    mimo uplywu 3 m-cy dla jednej i prawie 2 dla drugiej.

    MK

  • 9. Data: 2010-05-25 06:58:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 24 May 2010 23:49:27 -0700, MK napisał(a):

> [...]
    > raz rachunek mialem tam w 2002). W Aliorze przez 7 m-cy wspolpracy
    > skladalem 2 reklamacje, na zadna nie otrzymalem odpowiedzi mimo uplywu 3

    Nie, no ja tego nie kwestionuje i w pełni rozumie Twoją decyzję. Tylko
    ostatnie posty w temacie Multi-reklamację wyglądają mniej więcej tak, że
    po 30 dniach dostajesz maila, że przedłużamy termin rozpatrzenia
    reklamacji - czyli na jedno* mniej więcej wychodzi ;)

    * Multi ma niewątpliwie tę zaletę, że informuje

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-05-25 07:05:45
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Maj, 08:58, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > reklamacji - czyli na jedno* mniej więcej wychodzi ;)
    >
    > * Multi ma niewątpliwie tę zaletę, że informuje

    No to skoro o reklamacjach. Alior i ToyotaBank nie informuja nawet, a
    Citi rozpatruje w ciagu 3 dni. Zaczalbym korzystac z Citi gdyby byl
    jeszcze jakis cashback, a tak to tylko przelewy i pralnia gdzie znizka
    przy platnosci karta Citi wieksza niz dla stalego klienta :).

    MK