  • 1. Data: 2004-12-01 00:57:42
    Temat: Token VW "OFF"
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Równo o 1:00 mój token z VW zakończył swój żywot (a jednak...)
    Byłem właśnie zalogowany więc postanowiłem
    poinformować o tym bank pocztą wewnętrzną. Napisałem:

    "Z ubolewaniem stwierdzam iż otrzymany od Was token
    stał się przed chwilą bezużytecznym kawałkiem plastiku,
    a VWbank ( znając jego datę ważności, która właśnie upłynęła)
    nie zadbał o dostarczenie na czas nowego tokena,
    uniemożliwiając mi w ten sposób dostęp do rachunków przez internet.
    ..."
    Chciałem dopisać jeszcze dwa słowa,
    lecz wyskoczył komunikat że tekst jest za długi
    To chyba jakieś oryginalne rozwiązanie VW ;-)
    bo ten komunikat wyskakiwał przy każdej próbie
    skrócenia tekstu, skutecznie to uniemożliwiając.

    Kiedy w końcu spróbowałem wysłać wiadomość bez jej skracania,
    kolejny komunikat wywalił mnie zupełnie z systemu (wylogował mnie)
    informując jednocześnie, że treść wiadomości nie może być dłuższa
    niż 500 znaków.
    To świetne rozwiązanie, mogłem przecież zobaczyć komunikat
    (w mBankowym stylu ;-)) "EFT440 Błąd systemu"

    Postanowiłem więc zadzwonić i tu odkryłem co VLinia ma wspólnego
    z mBankowymi rybkami: http://www.mbank.com.pl/4rocznica/cam.html
    (oglądać po 22:00!) ...
    Konkursy są ostatnio bardzo modne, więc nie podam odpowiedzi,
    zwłaszcza, ze poziom trudności w sam raz na audiotele ;-)))

  • 2. Data: 2004-12-01 07:20:38
    Temat: Re: Token VW "OFF"
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-12-01 01:57, Użytkownik S.T. napisał :

    > Równo o 1:00 mój token z VW zakończył swój żywot (a jednak...)
    > Byłem właśnie zalogowany więc postanowiłem
    > poinformować o tym bank pocztą wewnętrzną. Napisałem:

    potwierdzam, "OFF" token jak i [mBank]

    na szczęćcie miałem już nowy (token) a co do mBanku to kęsim, kęsim

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-12-01 08:16:33
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Dodam jeszcze, że jakiś czasu temu jakaś niedysponentka z VWlinii
    informowała mnie, że data 30.11.2004 na tokenie, to jest data ważności......
    baterii i że jak się nie wyczerpią, to token będzie dalej funkcjonalny...
    Na szczęście, wiedziony przeczuciem, wczoraj przelałem całą kasę z VW, tak
    na wszelki wypadek, jak widać opłaciło się.
    MM

  • 4. Data: 2004-12-01 09:15:46
    Od: "Faf" <f...@o...pl>

    Ja dołączam się do grupy "OFF". Z tym, że o przesłaniu tokena dla mnie
    zapomnieli....

    I chyba nie tylko dla mnie. Dziś od rana wszystkie linie 0800- i 022- zajęte
    na amen. Jak już się dodzwoniłem po 1.5h prób, wisiałem słuchając muzyki
    symfonicznej około 40 minut. Tylko po to żeby się dowiedzieć, że token wyślą
    dziś poleconym... Ale żednada. Ciołek z obsługi klienta nawet nie powiedział
    "przepraszam". Szkoda, że tylko oni mają darmową ofertę. Inaczej miksowałbym
    się z tego banku natychmiast. Niestety - z moich wyliczeń dali mi w tym roku
    kilkaset zł oszczędności (w stosunku do mBanku).

  • 5. Data: 2004-12-01 09:36:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Faf napisał:

> [...]
    > się z tego banku natychmiast. Niestety - z moich wyliczeń dali mi w tym roku
    > kilkaset zł oszczędności (w stosunku do mBanku).

    No to co narzekasz? Albo, albo. Albo placisz i masz serwis na poziomie ,
    albo nie placisz i masz serwis jaki masz. To teoretycznie. W Polsce albo
    placisz i masz serwis jaki masz, albo nie placisz i masz jeszcze gorzej. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2004-12-01 10:04:03
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cojukl$55v$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Na szczęście, wiedziony przeczuciem, wczoraj przelałem całą kasę z VW, tak
    > na wszelki wypadek, jak widać opłaciło się.

    Zrobiłem to samo i szczęście, bo dzisiaj mam na tokenie OFF :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2004-12-01 10:06:28
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Ja dołączam się do grupy "OFF". Z tym, że o przesłaniu tokena dla mnie
    > zapomnieli....

    Tez mam OFF. Czy w ogole do kogos dzwonili mowiac, ze token sie wylaczy? Ja
    zamawialem poczta wewnetrzna :) Ale to tylko przez to, ze powiedzmy
    ogladalem tyl i widzialem date waznosci + Wy zaczeliscie pisac, ze sie
    wylaczy ;)

  • 8. Data: 2004-12-01 11:12:49
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    mmmaslov wrote:

> [...]
    > Na szczęście, wiedziony przeczuciem, wczoraj przelałem całą kasę z VW, tak
    > na wszelki wypadek, jak widać opłaciło się.

    A co to za szczęście?!? Mogłeś to samo zrobić przez telefon bez
    wcześniejszego przelewania pieniędzy.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 9. Data: 2004-12-01 12:08:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cok54l$hnr$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Ja zamawialem poczta wewnetrzna :) Ale to tylko przez to, ze powiedzmy
    > ogladalem tyl i widzialem date waznosci + Wy zaczeliscie pisac, ze sie

    Ja wierzyłem się nie wyłaczy ;)
    Nikt do mnie nie dzwonił - radź sobie sam kliencie hehehehe

  • 10. Data: 2004-12-02 09:09:18
    Temat: Re: Token VW "OFF" i nie tylko..
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

> [...]
    > Ja zamawialem poczta wewnetrzna :) Ale to tylko przez to, ze powiedzmy
    > ogladalem tyl i widzialem date waznosci + Wy zaczeliscie pisac, ze sie
    a ja zadzwonilem i zamowilem wczesniej mimo ze pani mnie zapewniala ze
    nie ma takiej potrzeby - bo jest to data waznosci bateri i bedzie
    dzialac na pewno. Wiec jak dostalem nowy token to nawet nie dzwonilem
    zeby go aktywowac a teraz kolejka telefoniczna do aktywacji..

    BTW przeczytalem ze maja byc nowe strony obslugi opracowane z klientami
    dla ich wygody. Szkoda ze nigdy nic sensownego nie odpisali na moje
    zglaszane uwagi - wiekszosc ich 'olali' albo kazli przeczytac instrukcje
    obslugi przegladarki (haha). Glownie chodzi mi o to aby strony mogly
    dzialac bez tych kretynski obrazkow kiedy wylaczam je w przegladarce
    korzystajac z gprs - ale nie ma takiej mozliwosci! w mBank wszytko
    chodzi jak nalezy w trybie tekstowym

    Łukasz Lizak