  • 1. Data: 2002-12-03 07:39:32
    Temat: Terminal z której sieci ?
    Od: "Gres" <g...@k...net.pl>

    Witam grupowiczów

    Mam pytanie może nie do końca związane z tematem grupy ale nie bardzo jest
    gdzie z takim pytaniem pójść więc ta grupa wydała mi się najbardziej
    odpowiednia.
    Pytanie jest mianowicie takie : stoję przed wyborem firmy obsługującej
    terminal płatniczy i zastanawiam się intensywnie którą wybrać. Biorę pod
    uwagę PolCard lub e-Service i chciałbym prosić grupowiczów o wszystkie za i
    przeciw jednej i drugiej firmie. A może lepsza jest jeszcze jakaś trzecia ??
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

    GRES
    g...@k...net.pl
    GG #219469
    http://www.szkolnelata.pl - odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat

  • 2. Data: 2002-12-03 08:19:41
    Temat: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Dec 03, 2002 at 08:39:32AM +0100, Gres wrote:

> [...]
    >przeciw jednej i drugiej firmie. A może lepsza jest jeszcze jakaś trzecia ??

    Wpierw powiedz dlaczego nie bzwbk, pekaosa ani nie citi to moze
    powiemy ktory z tych dwoch jest lepszy.

    ;-)

    ps. Powaznie. Zakladam ze robiac taka a nie inna selekcje postawiles
    _juz_ pewne warunki.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-12-03 09:06:14
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Gres <g...@k...net.pl> w <news:ashmt4$1od$1@news2.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > pod uwagę PolCard lub e-Service i chciałbym prosić grupowiczów o
    > wszystkie za i przeciw jednej i drugiej firmie.

    Skoro już wykluczyłeś pozostałe, to ja jako klient proszę, żebyś
    wziął PolCard. Strasznie nie lubię czekać na autoryzacje jakichś
    śmiesznych kwot, a e-Service _zawsze_ dzwoni.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 4. Data: 2002-12-03 12:05:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Gres <g...@k...net.pl> wrote:
    > uwagę PolCard lub e-Service i chciałbym prosić grupowiczów o wszystkie za i
    > przeciw jednej i drugiej firmie. A może lepsza jest jeszcze jakaś trzecia ??
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

    Policz dobrze koszty. Różnice w funkcjonalności są takie:
    E-service będzie autoryzował każdą transakcję, a co za tym idzie będzie
    to strata czasu i kosztów połączenia telefonicznego (sprawdź dokąd
    będzie dzwonił, może być to międzymiastowa). W odróżnieniu od tego
    Polcardowski terminal karty wypukłe będzie autoryzował sporadycznie
    (przekroczony floor limit, albo losowanie). Do tego Polcard obsługuje
    więcej kart - m.in Diners Club.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-12-03 15:40:49
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Ja bym podpowiedział tylko tyle ze jak już to tylko taki operator który daje
    terminale GPRS GSM.
    Kiedys czytałem że 1000 autoryzacji po tel.tepsy kosztuje sklep ok 500zł a
    poprzez GSM GPRS 2,70zł
    Na zdjeciu był terminal z naklejką ERA GSM ,w Plusie tez to maja w
    oficjalnej ofercie ale nie GPRS.

    GPRS to pakietowa transmisja danych ,płaci sie za ilosc danych a nie czas
    korespondencji.
    Pszy takiej operacji leci maks.10kb.

  • 6. Data: 2002-12-03 17:24:54
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    podobno terminale GSM ma BZWBK (w Plusie)

  • 7. Data: 2002-12-03 17:40:45
    Temat: Re: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Dec 03, 2002 at 04:40:49PM +0100, %oil wrote:

> [...]
    >terminale GPRS GSM.
    >Kiedys czytałem że 1000 autoryzacji po tel.tepsy kosztuje sklep ok 500zł a

    A to ze terminal z gsm+gprs+abonament tez swoje kosztuje juz nie
    bierzesz pod uwage?

> [...]
    >oficjalnej ofercie ale nie GPRS.
    >
    >GPRS to pakietowa transmisja danych ,płaci sie za ilosc danych a nie czas

    _Przy_ takiej operacji idzie duzo mniej ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-12-03 18:03:09
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Z tego co wiem to za terminal się nie płaci a abonament jest w usłudze .Poza
    tym nie zajmuje lini telefonicznej. Osobiscie bylem swiadkiem cyrku na
    kułkach CPN Łeba trzy terminale pod jedna linie kolejka ludzi obsługa się
    gubiła.

  • 9. Data: 2002-12-03 18:20:28
    Temat: Re: Re: Re: Terminal z której sieci ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Dec 03, 2002 at 07:03:09PM +0100, %oil wrote:

> [...]
    >tym nie zajmuje lini telefonicznej. Osobiscie bylem swiadkiem cyrku na
    >kułkach CPN Łeba trzy terminale pod jedna linie kolejka ludzi obsługa się

    Coz, w eservisie i bzwbk sie nie placilo, choc nei wiem jak jest dalej
    (keidys promocja byla chyba na 6 miesiecy). _Nie_ wierze aby abonament
    byl w usludze - kto niby ma pokrywac koszty? Terminal free, abonament
    free i placisz 2.6 miesiecznie - obudz sie ;-)

    A to ze maja jedna linie i trzy terminale to sie zdarza, mozna sobie
    koncentrator postawic, mozna rozne rzeczy postawic - inna sprawa ze
    nie zawsze w takich miejscach gprs tez pojdzie.

    Anyway - najlepiej w takiej sytuacji jednak zwracac uwage do aklajera
    (cpn wiec pewnie polcard) jak sprawa wyglada, moga czasem proponowac
    rozne rozwiazania (ot chocby wlasnie dolozyc gsm do tego) - tak czasem
    w centrum warszawy chocby sie robi.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-12-03 18:44:12
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

> [...]
    > byl w usludze - kto niby ma pokrywac koszty? Terminal free, abonament
    > free i placisz 2.6 miesiecznie - obudz sie ;-)

    Nie nie rozumiemy sie ,2,6zł to za1000 autoryzacji ...
    ale dochodzi pewnie jakaś stała opłata np 50zł albo
    jest na tyle obrotu ze z characzu który naliczają od kwoty starcza (haracz
    od 1,5-6%) przy tankowaniu
    za 200pln stacja paliw (oprócz CPN wywalczył nizszą stawkę) płaci 3zł
    prowizji .
    Poza tym po co sie rozpisywać koszty połączen oplacał sklep ,a dochody z
    tranzakcji tak przeprowadzonych operator // wiec terminal pewnie jest
    wydawany na tych samych warunkach co zwykły na linie tel.