  • 1. Data: 2002-12-03 08:01:49
    Temat: Konto24 BZ WBK
    Od: "lelek" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Niedawno chwaliłem się w tym miejscu, że wygrałem w PROeMOCJI 200zł w BZ
    WBK. Po licznych rozterkach zdecydowałem się na założenie tam konta (co jest
    warunkiem otrzymania owych 200zł).Pytanie: jakie dokumenty są potrzebne do
    założenia konta i złożenia wniosku o VISĘ Classic?

    Dzięki z góry za pomoc.

    Pozdrawiam

    lelek

  • 2. Data: 2002-12-03 08:13:17
    Temat: Re: Konto24 BZ WBK
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    lelek <t...@p...onet.pl> w <news:ashodl$5an$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > konta (co jest warunkiem otrzymania owych 200zł).Pytanie: jakie
    > dokumenty są potrzebne do założenia konta i złożenia wniosku o VISĘ

    Dowód osobisty.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 3. Data: 2002-12-03 08:38:51
    Od: "lelek" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki. A czy jest potrzebny jakiś wkład?

  • 4. Data: 2002-12-03 08:43:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dzięki. A czy jest potrzebny jakiś wkład?

    No normalnie to tak - ponoc wystarczy nawet 500 miesiecznie :)
    No ale Ty chyba bedziesz mial to ulatwione?

  • 5. Data: 2002-12-03 09:03:41
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    <news:ashqqf$bdm$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > No normalnie to tak - ponoc wystarczy nawet 500 miesiecznie :)

    Nie ma minimalnych obrotów ani wkładu dla konta. Potrzebne
    będą (ale faktyczne, a nie deklarowane) obroty miesięcznie,
    żeby dostać classica. Faktycznie mówią tu o 500 zł, ale przy
    nieregularnych wpływach nie z pracy może nie wystarczyć (ja
    dostałem w którymś dopiero podejściu, kiedy przez długi czas
    leżało na koncie całkiem sporo kasy.

  • 6. Data: 2002-12-03 09:06:11
    Od: "lelek" <t...@p...onet.pl>

    > No ale Ty chyba bedziesz mial to ulatwione?

    Mam nadzieję i liczę że w banku tym długo miejsca nie zagrzeję ;-)

  • 7. Data: 2002-12-03 11:27:22
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Faktycznie mówią tu o 500 zł, ale przy
    > nieregularnych wpływach nie z pracy może nie wystarczyć (ja
    > dostałem w którymś dopiero podejściu, kiedy przez długi czas
    > leżało na koncie całkiem sporo kasy.

    Tak? Na serio? Ja dostalem od reki a ostatnie 3 miesiace przed
    wydaniem mialem ledwo "srednia = ok 600 zl" ale w jedym z tych
    trzech miesiecy bylo nawet mniej niz 400 :-> Moze jakis wplyw
    mialo to, ze 2 lata mialem konto zanim chcialem VC?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-12-03 12:26:13
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Wilczek <w...@a...net.pl> w
    <news:asi4hq$dmm$1@korweta.task.gda.pl> napisał(a):

> [...]
    > trzech miesiecy bylo nawet mniej niz 400 :-> Moze jakis wplyw
    > mialo to, ze 2 lata mialem konto zanim chcialem VC?

    Ja mam konto już z 6 lat. VC dostałem dopiero niedawno. Wcześniej
    miałem odmowę. Wpływy ok. 550 - 600 zł miesięcznie, ale często
    gotówką w okienku w mniejszych kwotach. Teraz przez jakiś czas
    przybywało po kilkaset zł. Też gł. wpłaty gotówką. I dali. Fakt,
    że wcześniej to było konto studenckie, a teraz zwykła BZWBK24,
    ale teoretycznie nie powinno to być przeszkodą. Moja sytuacja
    zatrudnieniowa się nie zmieniła.

  • 9. Data: 2002-12-03 12:31:03
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > że wcześniej to było konto studenckie, a teraz zwykła BZWBK24,
    > ale teoretycznie nie powinno to być przeszkodą. Moja sytuacja

    Mam konto studenckie, 90% wplywow przelewami (z wlasnych rachunkow).
    Gotowka to jakos okazjonalnie... Ale sadze, ze nie chodzi tutaj o
    to aby znalezc jakas regulw - w BZWBK wiekszosc rzeczy dzieje sie
    po prostu przypadkowo :->>

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek