  • 1. Data: 2003-06-03 21:07:08
    Temat: Telepekoa24 - co się zmieniło dla firm?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Taki sobie tekst się wyświetla:
    -----
    02.06.03 Przypominamy, że od dnia 1 czerwca
    obowiązują nowe stawki opłat i prowizji dla Klientów
    Instytucjonalnych
    -----
    Ale jakoś nie zauważam zmian w cenniku:
    http://www.pekao.com.pl/ewww7.xml?/sid=67/lang=PL/30
    2378-666402-45461

    Przyznaję, że mogę nie pamiętać. Może ktoś ma lepszą pamięć i wie, co się
    zmieniło???

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-06-04 06:00:40
    Temat: Re: Telepekoa24 - co się zmieniło dla firm?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    BaLab wrote:
> [...]
    2378-666402-45461

    > Przyznaję, że mogę nie pamiętać. Może ktoś ma lepszą pamięć i wie, co się

    Na pewno:
    Za dystrybucję wyciągów drogą pocztową min. zł 2,-(*)
    (było 1,20)
    A mam wrażenie, że kombinowali też coś przy DD, ale tych stawek nie pamiętam

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-06-05 09:04:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 3 Jun 2003 23:07:08 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >02.06.03 Przypominamy, że od dnia 1 czerwca

    przypominamy? Raczej: "powiadamiamy". Znowu wstecz wprowadzają...

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...