  • 1. Data: 2003-08-03 22:47:42
    Temat: Re: Telepekao24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Tego nie wiem. Zwracam jednak uwagę na pewien niuans. Po 22 są dostępne
    > środki via internet. W bankomatach powinny być dostępne w następnym dniu
    > roboczym (tak jest napisane na www). Osobiście uważam, że określenie to
    > oznacza, że jeżeli pójdę do bankomatu w następnym dniu roboczym bez względu
    > na godzinę, to mogę wypłacić gotówkę. W rozumieniu Pekao następny dzień
    > roboczy oznacza następny dzień roboczy po 14.00.

    Gentleman (lub Lady) wstaje zwykle koło południa, więc jak zje
    śniadanio-obiad, to akurat czas na pobranie gotówki.
    W tej zwłoce czasowej wyraża się troska banku o nasze aktywa, by nie
    obchodzić się z nimi pochopnie.

    Pzdr: Dogbert

  • 2. Data: 2003-08-04 16:43:27
    Temat: Telepekao24
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam problem z połączeniem z telepekao24.
    Odpowiedź serwera: Sieć nieosiągalna.

    Bozena

  • 3. Data: 2003-08-04 16:58:14
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > Mam problem z połączeniem z telepekao24.
    > Odpowiedź serwera: Sieć nieosiągalna.

    Godzina 18:56 z internetdsl strona po ponad dwuminutowym ladowaniu w
    koncu sie pokazuje...
    Masakra. Moze to dlatego ze chlopaki wdrazaja nowy system obslugi do
    wszystkich kont pekao?

    Ogladalem demo tego nowego systemu i zdaje mi sie, ze ma lepsza
    funkcjonalnosc. Nie wiecei przypadkiem czy pekao udostepni go posiadaczom
    eurokonta www?
    I drugie pytanie - czy w tym nowym systemie operacje ksiegowane sa online,
    czy tak jak w ewww.pl dopiero po 22 srodki sa dostepne dla uzytkownika?

    Tom

  • 4. Data: 2003-08-04 18:01:58
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "Tom" <t...@t...pl> wrote in message news:bgm3cr$1ut$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ogladalem demo tego nowego systemu i zdaje mi sie, ze ma lepsza
    > funkcjonalnosc. Nie wiecei przypadkiem czy pekao udostepni go posiadaczom
    > eurokonta www?

    Gdzie można zobaczyć to demo?

> [...]

    na godzinę, to mogę wypłacić gotówkę. W rozumieniu Pekao następny dzień
    roboczy oznacza następny dzień roboczy po 14.00.

    Więc po co im własne centrum kart??

    Bozena

  • 5. Data: 2003-08-04 20:46:48
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>