  • 1. Data: 2008-10-29 16:41:16
    Temat: Te spekulanckie q... zobaczyly, ze przegraja
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5m&t=c&a=ln&b=0&r=chfp
    ln
    Za cienkie te ..... JP Morgany i ich pociotki na Polskę :-)
    JaC

  • 2. Data: 2008-10-29 16:46:19
    Temat: Re: Te spekulanckie q... zobaczyly, ze przegraja
    Od: sorden <s...@w...pl>

    666 wrote:

    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5m&t=c&a=ln&b=0&r=chfp
    ln
    > Za cienkie te ..... JP Morgany i ich pociotki na Polskę :-)

    Z kim mieli przegrac, skoro nikt z nimi nie walczyl ?

    --
    in

  • 3. Data: 2008-10-29 16:57:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak to nie walczył?
    Ja np. walczyłem: nic a nic nie zrobiłem [głupiego] !!!
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-10-29 19:24:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" gea3l9$61s$...@n...wp.pl

    > http://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5m&t=c&a=ln&b=0&r=chfp
    ln
    > Za cienkie te ..... JP Morgany i ich pociotki na Polskę :-)

    Spada z szybkością, z jaką rósł... Dobrze. Będę mógł kupić monitor, dysk
    i tuner TV... Później znów może iść w górę -- dzięki temu idą też odsetki. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2008-10-30 13:07:12
    Od: g...@p...onet.pl

    On 29 Paź, 17:46, sorden <s...@w...pl> wrote:
    pln

    > Z kim mieli przegrac, skoro nikt z nimi nie walczyl ?
    >
    > --
    > in

    Jakby BC walczył to przegrali by mniej, przeciez sprzedawali zlotówke
    po gorszym kursie niz gdyby BC bronił kursu. Jest to rzadko podnoszona
    ostatnio, ale ogromna przewaga posiadania wlasnej waluty, nad jej nie
    posiadaniem. Kapitał zagraniczny, który chce uciec szybko z Polski
    robi to po coraz gorszym kursie, przy stabilniejszej walucie ucieczka
    mniej boli.

  • 6. Data: 2008-10-30 22:18:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Najważniejsze jest to, że teraz odkupując stracą na.... SPREADZIE ;-)
    JaC

    -----