  • Data: 2002-04-03 12:26:09
    Temat: TPSA a polecenie zapłaty
    Od: "ToGa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów opłaca telefon w TPSA poprzez polecenie
    zapłaty a jeśli tak to jak można to załatwić.

    Ja spróbowałem zrobić to poprzez Lukasa. Z uruchomieniem procedury w Lukasie
    wszystko szło gładko, w TPSA teoretycznie też. Podanko przyjęli i
    powiedzieli, żeby się nie martwić. Przez kolejne dwa miesiące przychodziły
    rachunki z przekreśloną kwotą do zapłaty czyli jakby OK.

    Okazało się, że należności z konta nie schodzą, za to TPSA przysłała
    wezwanie do zaległej zapłaty. Po telefonie do Lukasa okazało się, że TPSA
    prawdopodbnie wysyła faktury do banku zamiast pobrania elektronicznego,
    czyli w starym systemie zlecenia stałego.

    Czy jest w TPSA w ogóle możliwe ustawienie PZ.

    Pozdrawiam,
    Tom