  • Data: 2002-04-03 12:36:12
    Temat: Re: TPSA a polecenie zapłaty
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToGa" <
    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów opłaca telefon w TPSA poprzez polecenie
    > zapłaty a jeśli tak to jak można to załatwić.
    >
    > Ja spróbowałem zrobić to poprzez Lukasa. Z uruchomieniem procedury w
    Lukasie
    > wszystko szło gładko,

    i tu juz wydawalo mi sie ze cos nie tak z tym twoim PZ - na stronach TPSA
    jest do wydrukowania wzor upowaznienia i oni chca zeby to upowaznienie
    zlozyc jedynie w BOK TPSA
    Sa to dwa upowaznienia - dla TPSA i dla banku, bo TPSA sama chce przeslac
    je do banku.
    I na tym koniec.

    Ja nie chcialem ich trybu zalatwiania i zlozylem swoje upowaznienie w banku
    osobiscie, mowiac im ze TPSA cos przysle z lewym podpisem i niech sie tym
    nie przejmuja.

    Nie kazdy oddzial TPSA juz realizuje PZ
    *** blad ***