  • 1. Data: 2010-07-21 20:29:07
    Temat: Szybkie doładowania komórek w Alior Banku
    Od: "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nie wiem, czy juz ktos pisal, bo to juz kilka dni temu bylo

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=298,Szybkie-doladow
    ania-komorek-w-Alior-Banku

    Szybkie doładowania komórek w Alior Banku

    Na życzenie Klientów Alior Bank wprowadził wspólnie z firmą Blue Media usługę
    &#8222;Prepaid&#8221;, która umożliwia szybkie doładowanie konta telefonu
    komórkowego.

    Usługa umożliwia Klientom realizację doładowań kont telefonów prepaid poprzez
    bankowość internetową Alior Banku. Rozwiązanie to jest szybkie, bezpieczne,
    przyjazne w obsłudze, a co najważniejsze dostępne dla Klientów bez ograniczeń
    czasowych. Dyspozycja zasilenia konta telefonu jest natychmiast przekazywana
    do partnera usługi &#8211; sopockiej firmy Blue Media S.A., która realizuje
    doładowanie on-line ze wskazanym operatorem (system obsługuje telefony 4
    głównych operatorów).

    "Odpowiedzi klientów w naszym konkursie urodzinowym wskazują, że usługa
    doładowania telefonów komórkowych jest, obok płatności pay-by-link,
    najbardziej pożądanym uzupełnieniem naszego systemu bankowości internetowej.
    Niedawno wprowadziliśmy usługę pay-by-link, dziś uruchamiamy doładowanie
    telefonów komórkowych. Mamy nadzieję, że oba rozwiązania spotkają się z
    uznaniem naszych Klientów" &#8211; powiedział Piotr Widacki, Dyrektor Departamentu
    Bankowości Internetowej.

    Operacja zasilenia konta telefonu prepaid trwa jedynie kilka minut. Samo
    zlecenie transakcji jest wyjątkowo proste. Należy jedynie podać numer
    telefonu, kwotę i nazwę operatora oraz dokonać autoryzacji transakcji kodem
    SMS lub hasłem do tokena (opcja dla firm). Z opcji doładowania &#8222;Prepaid&#8221;
    może
    skorzystać każdy użytkownik Systemu Bankowości Internetowej Alior Banku.

    Więcej informacji o usłudze można znaleźć na stronie poświęconej doładowaniom
    Prepaid.

    http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/i
    nternet/prepaid/opis_uslugi

  • 2. Data: 2010-07-21 20:37:11
    Temat: Re: Szybkie doładowania komórek w Alior Banku
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Na życzenie Klientów Alior Bank wprowadził wspólnie z firmą Blue Media
    > usługę
    > &#8222;Prepaid&#8221;, która umożliwia szybkie doładowanie konta telefonu
    > komórkowego.

    Mimo wszystko lepiej doladowywac bezposrednio u Blue czyli na blue.pl.
    Przynajmniej jest cashback.

  • 3. Data: 2010-07-21 21:30:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > Użytkownik "tomasz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mimo wszystko lepiej doladowywac bezposrednio u Blue czyli na blue.pl.
    > Przynajmniej jest cashback.

    Doladowywanie komorek z serwisu transakcyjnego jest dla osob calkowicie
    niezorientowanych, doladowujac przez blue.pl mamy niewielki bonus a poza tym
    mozemy placic KK, co jest rozwiazaniem bardziej oplacalnym niz gotowka z
    wlasnego konta.