  • 1. Data: 2007-10-23 10:17:26
    Temat: Szybki biznes
    Od: ")v(inerVa" <m...@w...pl>

    Biznes - szeroko rozumiane pojęcie...jakie istnieją regóły biznesowe pomocne w
    fazie początkowej nowego interesu...

  • 2. Data: 2007-10-23 11:09:54
    Temat: Re: Szybki biznes
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik ")v(inerVa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Biznes - szeroko rozumiane pojęcie...jakie istnieją regóły biznesowe
    > pomocne w
    > fazie początkowej nowego interesu...

    Bardzo pomocne moga okazac sie reguly ortografii jezyka polskiego.
    Sprzyjaja one bowiem pozytywnemu wizerunkowi firmy.
    Ja bym nie chcial robic interesow ani korzystac z uslug idioty, ktory nie
    potrafi pisac po polsku, czy tez wybrac wlasciwej grupy dyskusyjnej.

    Pozdrawiam
    SDD