  • 1. Data: 2021-12-04 10:58:09
    Temat: Szaleństwo bankowe
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Otrzymałem mail z Aliora z wyciągiem miesięcznym. A tam załącznik i komentarz:

    "Ze względów bezpieczeństwa załącznik zabezpieczyliśmy hasłem.

    Hasło do pliku to: PESEL + 3 pierwsze litery imienia* (pierwsza wielka, bez
    polskich znaków) + 3 ostatnie cyfry telefonu do kodów autoryzacyjnych.

    Przykład hasła do otwarcia pliku: 77011506853Luk000"

    17 znaków!!. To znaczne utrudnienie dla odbiorcy. Dla 'hakera' to żaden problem,
    bo istnieje co najmniej kilka programów do zdejmowania hasła.
    Bank myśli[?}, że zabezpieczył przesyłkę a to guzik prawda.

    PS. Chętnie pozbyłbym się tych wyciągów miesięcznych. Nie widzę w Aliorze gdzie
    można zrezygnować z tych wyciągów?. Może ktoś wie?.

    --
    Boguś

  • 2. Data: 2021-12-04 11:13:29
    Temat: Re: Szaleństwo bankowe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Boguś <t...@w...pl> writes:

    [...]
    > Bank myśli[?}, że zabezpieczył przesyłkę a to guzik prawda.
    >
    > PS. Chętnie pozbyłbym się tych wyciągów miesięcznych. Nie widzę w
    > Aliorze gdzie można zrezygnować z tych wyciągów?. Może ktoś wie?.

    Wejść w produkt (np. konto)
    Na dole jest "wyciagi i opłaty". Strzelam, że trzeba zaznaczyć "brak'
    KJ