  • 1. Data: 2021-11-30 11:23:14
    Temat: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    Chciałem Was zapytać czy macie podobne "problemy" - w cudzysłowie, bo
    niby wszystko OK, zwrot dotarł i jest zaksięgowany, ale nie widać go w
    historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
    Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(

    Korespondencja w trybie korporacyjnym, czyli odpowiedzi na górze jak od
    ąckiego ;)
    ========================cyt=========================
    ====

    Odpowiedz:
    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Przykro nam, że bieżąca funkcjonalność serwisu nie spełnia Pana oczekiwań.

    Potwierdzam, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę 339.00 PLN
    został zaksięgowany na rachunku Pana Karty Kredytowej o numerze
    4402************ w dniu 26 października 2021 r. (z datą transakcji 28
    sierpnia 2021 r.)
    Zwrot jest widoczny jako pierwszy na wyciągu który wystawił się w dniu
    16 listopada 2021 r.

    Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.

    Z poważaniem,
    Ewa ******
    Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
    Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
    Wpisz wiadomosc:
    Reference 181120212037192914
    Reference 181120212037192914
    Dziękuję za odpowiedź.
    Jednak nie do końca mnie ona satysfakcjonuje, bo nadal w zestawieniu
    transakcji nie widzę tego wpływu a wydaje mi się (niebezpodstawnie), że
    powinien być tu też a nie tylko na wyciągu.
    Dla przykładu, że można, proszę się cofnąć do 9/06/2021 a zobaczy Pani
    zwrot na kartę na kwotę 82,79 zł widniejący na zestawieniu transakcji.

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę - Mirek Ptak

    Od: Citibank
    Do: MIROSŁAW PTAK
    Data: 2021/11/19
    Nr referencyjny: 181120212037192914
    Reklamacja dotyczy:
    Transakcje karta / Bezpieczeństwo
    Szczegóły:
    Zwrot transakcji (chargeback)
    Response Method:
    E-mail/Citibank Online
    Odpowiedz:
    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Bankiem.

    Uprzejmie informuję, że zwrot transakcji PLAYSTATIONNETWORK na kwotę
    339.00 PLN został zaksięgowany 26 października 2021 r. Pragę wyjaśnić,
    że operacja została zwrócona z datą jej realizacji, czyli z dniem 28
    sierpnia 2021 r. Zwrot widoczny jest na wyciągu który wystawił się w
    dniu 16 listopada 2021 r.

    Z uwagi na powyższe zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie wyciągu
    elektronicznego, który jest dostępny do pobrania w menu Usługi i profil
    -> Wyciągi. W kolejnym kroku, należy wskazać rachunek, rok oraz okres
    rozliczeniowy, z którego ma zostać pobrany dokument w formacie PDF.

    Dziękuję za skorzystanie z Serwisu Bankowości Internetowej Citibank Online.
    =========================/cyt=======================
    =========

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 2. Data: 2021-11-30 11:31:14
    Temat: Re: Citi - zwrot na kartę widoczny tylko na wyciągu
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 30.11.2021 o 11:23, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > historii transakcji karty (ten wyjątkowy inny wcześniej jest widoczny).
    > Bank nie widzi problemu - nie ma bo nie :(

    w neście tak miałem, kilka transakcji było niewidocznych nigdzie poza wyciągiem, ale
    tak ze trzy lata temu było

  • 3. Data: 2021-11-30 11:48:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pomijając citkowość citka (np. to, że w historii, jak patrzysz danego dnia, to masz
    operacje posortowane wg kolejności i podawane salda rachunku się zgadzają - ale już
    następnego dnia operacje są posortowane inaczej, najpierw - czyli na dole tabelki -
    wpływy, od największych do najmniejszych, a potem obciążenia, też od największych do
    najmniejszych - i salda są ZMIENIONE, tak, że odpowiadają tej nowej kolejności
    operacji!) to ogólnie jedyne, co bank musi udostępnić klientowi, to wyciągi z trzech
    ostatnich miesięcy i kropka.
    Historię i tak dają z łaski, więc nie marudź, że źle działa - nie ma nakazu, żeby
    działała dobrze.

    Inna sprawa, że na citkowym wyciągu też jest zmyślona kolejność operacji i zmyślone
    salda.
    Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
    pogromić.

  • 4. Data: 2022-02-21 13:26:42
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 11:48:58 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    salda.
    > Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
    https://www.fxmag.pl/artykul/badanie-lewiatana-dla-6
    9-malych-firm-pogorszyly-sie-warunki-prowadzenia-biz
    nesu

  • 5. Data: 2022-02-21 13:27:01
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

> [...]
    salda.
    > Ale ponieważ to nie może zrobić klientowi żadnej krzywdy to trudno ich za to
    https://www.fxmag.pl/artykul/minister-zaczal-walke-z
    -bankami-o-nasze-pieniadze-popyt-na-detaliczne-papie
    ry-skarbowe-zdemolowany-przez-podwyzke-oprocentowani