  • 1. Data: 2002-08-12 09:05:03
    Temat: Czy ktos tu ma konto w LG?
    Od: W...@o...pl (Wiesiek)

    chcialem sie do nich dodzwonic, ale maja tylko automat - zero zywego
    czlowieka,

    moze tu jest jakis zywy przedstawiciel posiadaczy rachunku w tym
    banku, a dokladnie chodzi mi o to, czy w tym banku jest debecik na
    dzien dobry - cos a'la w Multibanku - 100 zl na start.
    jest tam cos takiego, bo cos mi bankier.pl podpowiada ze niby jest,
    ale nijak to sprawdzic nie idzie

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-13 07:29:50
    Temat: Re: Czy ktos tu ma konto w LG?
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Wiesiek" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chcialem sie do nich dodzwonic, ale maja tylko automat - zero zywego
    > czlowieka,

    po polaczeniu nacisnij kolejno: 1 2 3

    > banku, a dokladnie chodzi mi o to, czy w tym banku jest debecik na
    > dzien dobry - cos a'la w Multibanku - 100 zl na start.

    nie

  • 3. Data: 2002-08-13 13:38:34
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wiesiek" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > po polaczeniu nacisnij kolejno: 1 2 3

    > nie

    jest debet do LG Konto Standard (200), Silver (500) i Gold (1500), nie ma do
    netKonta
    jak dokładnie funkcjonuje ten debet to nie wiem
    Pozdr.
    Piotr