  • 51. Data: 2009-02-03 17:58:01
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gm9vrn$sk7$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście teraz rozumiem. B&H to kupowanie w dołku i sprzedawanie na
    > szczycie. Kupowanie w dołku czyli 'kup' potem 'trzymaj' aż do szczytu.
    > Teraz wszystko jasne.

    Oczywiście jest też druga koncepcja (i to jest podobno ta prawdziwa)
    mówiąca, że B&H to kupowanie na szczycie i sprzedawanie w dołku.
    Bo niemożliwym jest, wg niektórych, kupienie poza szczytem i sprzedanie poza
    dołkiem.
    Teraz wszystko jasne.

  • 52. Data: 2009-02-03 17:58:58
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > tamtego czasu: Elektrim, Uniwersal, Irena, Efekt, Vistula, Kable, INGBSK,
    > BPH. Wniosek: B&H to mit i haslo reklamowe sprzedawcow funduszy dla
    > naganiania plebsu na swoje topowe produkty inwestycyjne.

    Ale glupstwa piszesz. B&H bierzesz doslownie, literalnie a to tylko nazwa
    pewnej niespekulacyjnej metody. Jezyk angielski slynie z blyskotliwych
    skrotow i gry slow a Ty rozumiesz to tak jak napisane. A co do naganiania
    plebsu, to masz racje. Wszyscy naganiaja: "rece ktore lecza", Ojciec R i
    Twoi wrozbici czy astrolodzy rowniez.

  • 53. Data: 2009-02-03 18:08:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Greg wrote:

> [...]
    > mówiąca, że B&H to kupowanie na szczycie i sprzedawanie w dołku.
    > Bo niemożliwym jest, wg niektórych, kupienie poza szczytem i sprzedanie

    Jak najbardziej. Jestem zobowiązany.

  • 54. Data: 2009-02-03 18:21:34
    Temat: Strategia Buy&Hold, biezacy udany test: "Mewa czy sie uda" kroovka
    Od: k...@p...onet.pl

    podam Ci wynik na koniec roku i sie zdziwisz
    kooovka

  • 55. Data: 2009-02-03 18:31:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mozesz opisac w takim razie na czym polega B&H?

    D.

  • 56. Data: 2009-02-03 18:32:52
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ostatnia sprawdzona prognoza to: odpal usdpln od 6.1.09, a wiec mijasz sie z
    prawda. 6.1.09 byl niecaly miesiac temu.

    D.

  • 57. Data: 2009-02-03 18:33:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na jakiej gotowce siedzisz? Mam nadzieje, ze nie na pln.

    D.

  • 58. Data: 2009-02-03 18:36:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No, tak. To przeciez oczywiste i banalne - kupic w 1991 i sprzedac za 16 lat
    na samym szczycie.

    D.

  • 59. Data: 2009-02-03 18:55:12
    Od: cgl <k...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
    > Ostatnia sprawdzona prognoza to: odpal usdpln od 6.1.09, a wiec mijasz sie z
    > prawda. 6.1.09 byl niecaly miesiac temu.
    >
    > D.

    Odpal usdpln przewidziales duzo wczesniej, o ile sie nie myle to przed
    wakacjami 2008. I tu miales racje to przyznaje.

  • 60. Data: 2009-02-03 19:03:25
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > No, tak. To przeciez oczywiste i banalne - kupic w 1991 i sprzedac za 16
    > lat na samym szczycie.

    Dokładnie tak samo oczywiste, banalne i równie prawdopodobne jak to:

    "Pierwsze z brzegu firmy z NYSE i Europy i ich stopa zwrotu za ostatnie 180
    miesiecy (15 lat):

    1. General Electric: +33% (slabo jak na 15 lat)
    2. General Motors: -92%
    3. Boeing: +78% (jest plus ale bez sensacji po uwzglednieniu inflacji przez
    15 lat)
    4. Black Decker +60% (j.w.)
    5. Citi Group -40%
    6. Eastman Kodak: -87%