  • 1. Data: 2009-02-03 07:35:19
    Temat: Strategia Buy&Hold
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Po akcjach Krosna i Swarzedza doskonale widac ile warta jest ta strategia
    propagowana przez rozne ksiazki i specjalistow.

    Swarzedz 1991 r. = 1.7 zł, 2009 r. = 0.05 zł
    Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.

    Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej
    metody.

    D.

  • 2. Data: 2009-02-03 07:47:52
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Kłamstwa, wielkie kłamstwa, wybiorcze dane

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

    PS bankructwa zdarzaja sie, ale wystarczylo skasowac zyski np po 20-krotnym
    wzroscie (Krosno dojechalo chyba do 13 zeta , a Swarzedz do 5 dych)

    Zapas bylby spory

    +

  • 3. Data: 2009-02-03 07:55:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Loser" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 20-krotnym
    > wzroscie (Krosno dojechalo chyba do 13 zeta , a Swarzedz do 5 dych)

    A gdzie w tej strategi jest słówko "Sell" ? :)
    ja tu widze tylko "Buy" i "Hold"...

    george

  • 4. Data: 2009-02-03 08:09:16
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    To nie sa klamstwa Kolego, podalem ceny z pierwszego i ostatniego notowania
    dla Swarzedza i Krosna. Ty z kolei mylisz spekulacje z metoda buy&hold.

    D.

  • 5. Data: 2009-02-03 09:07:45
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > To nie sa klamstwa Kolego, podalem ceny z pierwszego i ostatniego
    > notowania
    > dla Swarzedza i Krosna. Ty z kolei mylisz spekulacje z metoda buy&hold.

    Bynajmniej nie jestem zwolennikiem metody B&H. Chocby z tego wzgledu, ze co
    jakis czas przychodzi bessa i z duzych zyskow nic albo niewiele zostaje.
    Tym niemniej nie lubie tez takiej propagandy. Wybierasz 2 spolki i piszesz,
    ze metoda jest zla. Rownie dobrze ja moge wybrac 2 inne i pokazac, ze metoda
    jest super. Jak chcesz cos udowodnic to pokaz to biorac pod uwage np.
    wszystkie spolki. Bo tak to mi przypomina to dowcipy z czasow PRL-u, gdzie
    sie twierdzilo, ze ludziom sie zyje lepiej , bo ceny spadaja (tyle tylko, ze
    byly to ceny lokomotyw, statkow czy innych podobnych rzeczy).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 6. Data: 2009-02-03 09:14:32
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej

    To co podałeś to jest skrajność na dodatek wynika z niej, ze do smierci a może
    i dłużej nie wolno pozbyć się akcji, a i tak jest to lepsza metoda od cięcia
    strat, ponieważ tu coś zostało a przy ciągłym cięciu strat dochodzisz do zera.

  • 7. Data: 2009-02-03 09:18:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > może i dłużej nie wolno pozbyć się akcji, a i tak jest to lepsza metoda od
    > cięcia strat, ponieważ tu coś zostało a przy ciągłym cięciu strat

    Wniosek jest taki. Jak nie umiesz handlować to jak musisz kupić, to kup i
    nic nie rób, to ci coś zostanie. Bo jak nie umiesz handlować i będziesz
    handlował to stracisz wszystko. I to jest wniosek prawidłowy.

  • 8. Data: 2009-02-03 09:23:27
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej

    Widzę Dieter, że nęka Cię dylemat ala Hamlet. To ja Ci powiem jaka jest jedynie
    słuszna metoda. Powiększaj pakiet akcji. Tak jak byś miał zamiar przejąć
    spółkę. Jak będziesz to w miarę sprawnie robił to zawsze będziesz do przodu.
    Tylko nie powiększaj poprzez dokładanie kasy, a poprzez umiejętne obracanie
    akcjami.

  • 9. Data: 2009-02-03 09:47:10
    Od: " GZ" <g...@g...pl>

    no w przypadku Swarzedza, taka metode od lat (zdaje sie 1996 co najmniej)
    stosowal WBK.
    Umiejetnie, doszli do 25% w spolce. Teoretycznie mogli miec wplyw na jej
    funkcjonowanie

  • 10. Data: 2009-02-03 10:40:08
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Krosno 1991 r. = 0.4 zł, 2009 r. = 0.37 zł.
    >
    > Pomijam inflacje w obu przypadkach, zeby zupelnie nie dobic wyznawcow tej

    Równie dobzre mógłbym wybrać kilka spółek w 2006-2007 r. i wyciągnąc wnioski
    dokładnie odwrotne do Twoich.